Презентація уроку математематики у 3 класі НУШ. Тема: Визначення загальної кількості одиниць, десятків і сотень у числі.

Про матеріал
Очікувані результати : учні відтворюють у різних видах діяльності визначати загальну кількість сотень, десятків і одиниць у трицифровому числі. Також читати і записувати багатоцифрові числа. Вправлялися у розкладанні числа на розрядні доданки, класифікувати, встановлювати позиційне значення цифри в записі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Визначення загальної кількості одиниць, десятків і сотень у числіУрок математематики у 3 класі НУШПідготувала вчитель початкових класів: Козаченко Юлія Миколаївна

Номер слайду 2

☺ Добрий день!Сіли рівно, озирнулись,Один одному всміхнулись. Якщо добре працювати –Вийдуть гарні результати. Тож не гаємо ми час,Бо знання чекають нас!І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. 1. Рефлексія настрою.

Номер слайду 3

Девізом нашого уроку будуть такі слова: Ні кроку назад і ні кроку на місці,А тільки вперед і тільки всі разом!

Номер слайду 4

Гімнастика для розуму (запитання і завдання на розвиток кмітливості та логічного мислення)Дається вам аж три хвилинки. Для розумової розминки. В халепу щоб не потрапляти,Треба швидко міркувати !!!

Номер слайду 5

Усна лічба Обчисли приклади з відповідей побудуй вежу. Починай з нижнього.400 + 20100 + 900500 + 150303 - 3250 – 50600 - 5001004206501000200300

Номер слайду 6

Перевіряємо400 + 20100 + 900500 + 150303 - 3250 – 50600 - 5001004206501000200300

Номер слайду 7

Хвилинка каліграфії5 грудня Класна робота50 55 500 505 550 555 5 50 500 505 550 - Як утворюється наступне і попереднє число ?

Номер слайду 8

Робота з підручником – с.167 Математичний тест. Математичний тест (вибери правильну відповідь).1) Дев'ятсот два цифрами записується так:а) 92; б) 920; (в) 902.2) Одна сотня − це:(а) 100 од.; б) 1 дес; в) 1000 од.3) У числі 479 число десятків − це:а) 4; (б) 7; в) 9.4) 3 од. першого розряду є в числі:(а) 300; б) 130; в) 523.5) 817 − це:а) 800 сот. 10 дес. 7 од.; (б) 8 сот. 1 дес. 7 од.; в) 8 сот. 17 дес.6) П'ять сотень і три десятки − це:(а) 530; б) 53; в) 503.

Номер слайду 9

Робота з підручником – с.1682. Розглянь міркування, як визначили загальну кількість десятків у числі 140. Зроби це для наступних чисел.• 140 • 280 • 360 • 950 • 410 •280 = 28 • 10360 = 36 • 10950 = 95 • 10410 = 41 • 10

Номер слайду 10

Робота з підручником – с.169 Число. Містить усього592592 од.59 дес.5 сот.713713 од.71 дес.7 сот.506506 од.50 дес.5 сот.250250 од.25 дес.2 сот.844844 од.84 дес.8 сот.393393 од.39 дес.3 сот.3. Перемалюй таблицю. Доповни її числами: • 713 • 506 • 250 • 844 • 393 •

Номер слайду 11

4. Дай відповіді на запитання, виконавши відповідні обчислення. Катруся вирощує розсаду помідорів. Усього в неї 218 саджанців, кожний – в окремій паперовій скляночці.1) Скільки паперових скляночок використано для 218 саджанців? Потім Катруся розклала паперові скляночки в лотки, по 10 у кожний. А решту скляночок залишила на підвіконні.218;218 = 21 • 10 + 8 Залишила на підвіконні 8 скляночок.2) Скільки лотків використала Катруся? Скільки паперових скляночок залишилося на підвіконні?Пізніше Катруся розклала лотки зі скляночками на полиці, по 10 лотків на кожну. А решту лотків залишила на підлозі. Катруся використала 21 лотків і залишила на підвіконні 8 скляночок. Робота з підручником – с.169

Номер слайду 12

5.600 + 42 600 + 42 = 642309 + 20 309 + 20 = 329210 + 7 210 + 7 = 217438 – 38 438 – 38 = 400715 – 710 715 – 710 = 5346 – 306 346 – 306 = 40582 – 502 582 – 502 = 80198 – 108 198 – 108 = 90 Робота з підручником – с.170

Номер слайду 13

Рефлексія.- Що найбільше сподобалося на уроці?- Що запам’яталося?-Які завдання для вас виявились складними?- Де ви затратили багато сил ?

Номер слайду 14

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯПідручник с. 170 завдання 6, 8.

Номер слайду 15

Оцінювання навчальної діяльності учнів.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
10 грудня 2023
Переглядів
482
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку