Дидактичні матеріали з математики
в 3 класі
Математичні диктанти
1.Запишіть число, в якому: 7 сот. 8 дес. 2 од.; 1 сот. 4 дес. 9 од.; 5 сот. 1 од.;4 сот. 3 дес.; 9 сот. 3 од.; 6 сот. 5 дес. 7 од.; 2 сот. 1 дес.; 5 дес. 3од.
2. Запишіть число, в якому:
2 од. III розряду, 7 од. II розряду і 5 од. I розряду;
9 од. III розряду і 4 од. II розряду;
1 од. III розряду і 9 од. I розряду;
4 од. III розряду, 9 од. II розряду і 7 од. I розряду.
3. Запишіть числа цифрами:
Триста сорок вісім; двісті дев′ять; вісімсот вісімдесят; чотириста два; дев′ятсот двадцять сім; сімсот; тисяча.
Логічні задачі та завдання
1. Відстань від Києва до Ташкента літак подолав за 3 год, а поїзд – за 3 доби. У скільки разів швидше подолав цю відстань літак, ніж поїзд?
2. Довжина однієї сторони шкільного саду дорівнює 32 м. Цю сторону обнесли парканом, закопавши через кожні 4 м по стовпу. Скільки всього стовпів знадобилося для паркану?
3. Будинок має 9 поверхів. У скільки разів шлях по сходах на 9 поверх довший за шлях на 3 поверх? (Кількість сходів між поверхами однакова).
ЦІКАВІ КВАДРАТИ (МАГІЧНІ КВАДРАТИ)
14 |
|
|
|
17 |
|
|
5 |
20 |
2 |
|
6 |
9 |
|
|
4 |
3 |
|
4 |
9 |
2 |
|
5 |
|
|
1 |
6 |
ВПРАВИ НА ВИЗНАЧЕННЯ ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ
Визначте закономірність у розміщенні чисел у кожному рядку і допишіть до цієї закономірності ще по два числа :
1) 3, 4, 5, 6, 7, 8, ?, ?. (9, 10)
2) 8, 7, 6, 5, 4, 3,?, ?. (2, 1)
3) 6, 9, 12, 15, 18, 21, ?. ?. (24, 27)
ВПРАВИ НА ВІДНОВЛЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАКІВ
Розставте математичні знаки так, щоб рівність була правильною:
1) 1… 2 … 3 … 4 … 5 = 0
2) 1… 2 … 3 … 4 … 5 = 1
3) 1… 2 … 3 … 4 … 5 = 2
4) 1… 2 … 3 … 4 … 5 = 3