Діагностувальна робота 4 з курсу Я досліджую світ з теми "Дізнаємося більше про рослини та середовища їхнього існування"

Про матеріал
Зміст Діагностувальної роботи охоплює матеріал з теми "Дізнаємося більше про рослини та середовища їхнього існування" за підручником для 3 класу І.Грушинської, З.Хитрої.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з теми «Людина і жива природа. Рослини»

уч _________     3 класу       ________________________________

27 січня

  1. Допиши речення: «На відміну від тварин, для живлення рослинам ____

______________________________________________________________»

  «Рослини вдень ________________ і ____________, а вночі тільки ___________ .»

  «Рослини рухаються, коли _____________________________________________

____________________________________________________________________

  1. Заповни схему  

 

 

 

 

 

 

 

  1. Підпиши назви органів, які мають усі квіткові рослини.  Домалюй орган,   

C:\Documents and Settings\User\Мои документы\Мои рисунки\img241.jpg                       якого не вистачає.

1.___________         2. ______________     3.______________

4._____________       5. ______________

 

  1. З’єднай стрілочками початок і кінець висловлювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Наведи приклади ( 2- 3 назви) :

                   КУЛЬТУРНІ    РОСЛИНИ                                            ДИКОРОСЛІ РОСЛИНИ

___       _____________________________                _____________________________

________________________________              _____________________________

_________________________________           ______________________________

 

  1. Впізнай рослину і визнач її призначення (з’єднай стрілочками)

Захист троянд | Сингента УкраїнаКонюшина — Все про бджільництво | Сильна пасікаЯгідні ідеї для бізнесу: шипшина плюс актинідія - Новини АПК | Головні  фермерські новини України 

Хлопок - все о ткани, состав, особенности, применение, постельное белье и  одежда из хлопка 

 

Класифікація пшениці 

 

Картопля | Сингента Україна 

Тюльпаны: посадка и уход в открытом грунте, фото c сортами и названиями 

 

  1. Допиши потрібні  слова  у поданих визначеннях:

 

Сукупність живих організмів, які пристосувалися до спільного життя в певному середовищі існування – це _____________________________________ .

До природних угруповань належать: ________________________________________

________________________________________________________.

Рівна відкрита місцевість, укрита різноманітною трав’янистою рослинністю, подекуди на ній ростуть дерева й чагарники – це __________________ .

Рогіз, верба, очерет, ряска, латаття біле – це _______________ ___  рослини.

 

  1. Напиши 3-4 речення про значення рослин. На що перетворилася Земля, якби з неї  зникли  рослини?

 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

https://naurok.com.ua/uploads/files/48148/79464/84719_images/thumb_6.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оціни  виконання  кожного завдання, зафарбувавши  кружечок  біля нього відповідним кольором.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Прус Галина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 січня 2022
Переглядів
533
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку