Діагностувальна робота №4 з математики 3 клас за підручником Н Листопад

Про матеріал
У даному документі запропонована діагностувальна робота з математики за підручником Н.П. Листопад для учнів 3 класу НУШ. Завдання даної роботи допоможуть визначити у учнів рівень уміння читати, записувати, утворювати, порівнювати числа, визначати розрядний склад числа; вміння аналізувати текст задачі, створюти за потреби її модель, обґрунтовувати спосіб розв’язання; уміння будувати геометричні фігури; використовувати для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперувати величинами, користуватися вимірювальними приладами .
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №4        

Дата __________         Прізвище______________________

                              1 варіант

  1. Запиши числа у порядку зменшення:

700, 203, 340, 880, 101, 109, 999

  1. Розклади на розрядні доданки числа:

893 =

507 =

370=    

  1.  Розв’яжи задачу: Урок тривав 40 хв і закінчився о 14 год 50 хв. О котрій годині почався урок?
  2. Ширина прямокутника дорівнює 3 см, а довжина удвічі довша. Побудуй прямокутник. Знайди його периметр.
  3. Побудуй відрізок,  якого дорівнює 2 см

6*. Виконай дії з іменованими числами:                               1 год – 20 хв=                         1 хв – 15 с=              Розмальовки смайли, Страница:1.

 

Напрямок навчальної діяльності

№завдання

Рівень

П, С, Д, В

Н1 - Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

1, 2

 

Н-4 аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв'язування, розв'язує задачу, прогнозує і перевіряє розв'язок

 3

 

Н -5 розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти з геометричних фігур

4

 

Н-6 використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання

5,6

 

                               Діагностувальна робота №4

Дата __________         Прізвище______________________

  1.         варіант
  1. Запиши числа у порядку збільшення:

700, 203, 340, 880, 101, 109, 999

  1.  Розклади на розрядні доданки числа:

           393 =

     607 =

      280 =

  1. Розв’яжи задачу: Урок тривав 40 хв і закінчився об 11 год 50 хв. О котрій годині почався урок?
  2.  Ширина прямокутника дорівнює 2 см, а довжина – утричі довша. Побудуй прямокутник. Знайди його периметр.
  3.  Побудуй відрізок,  якого дорівнює 2 см

6*. Виконай дії з іменованими числами:        

  1 год – 25 хв=                  1 хв – 40 с=          Розмальовки смайли, Страница:1.

 

Напрямок навчальної діяльності

№завдання

Рівень

П, С, Д, В

Н1 - Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

1, 2

 

Н-4 аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв'язування, розв'язує задачу, прогнозує і перевіряє розв'язок

 3

 

Н -5 розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти з геометричних фігур

4

 

Н-6 використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання

5,6

 


 

 

 

 

 

docx
Додано
16 грудня 2023
Переглядів
1707
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку