Презентація математика

Про матеріал
Порівняння трицифрових чисел. Запис трицифрових чисел сумою розрядних доданків. Мета. Закріплювати знання усної та письмової нумерації трицифрових чисел. Формувати вміння порівнювати трицифрові числа, записувати їх сумою розрядних доданків. Продовжити роботу над формуванням умінь розв’язувати складені задачі, творчо працювати над задачами вивчених типів. Вдосконалювати обчислювальні навички. Розвивати логічне мислення, увагу. Виховувати пізнавальний інтерес до математики. Поглиблювати знання дітей про професії.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Порівняння трицифрових чисел. Запис трицифрових чисел сумою розрядних доданків. Підготувала:вчитель початкових класів Зінов’єва Вікторія Вікторівна

Номер слайду 2

Девіз нашого уроку: Сидимо рівно!Пишемо красиво!Слухаємо уважно!Відповідаємо чітко!

Номер слайду 3

Гра «Листопад»

Номер слайду 4

7447704407style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 5

10440141

Номер слайду 6

4114104

Номер слайду 7

1044114

Номер слайду 8

22листопада. Класна робота10 М.д.

Номер слайду 9

245, 425, 680, 23, 308, 284, 907, 630, 529 Математичний диктант23 - 2 од. ІІ розряду, 3 од. І розряду907 – 9 од. ІІІ розряду, 7 од. І розряду

Номер слайду 10

Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з трицифровими числами. Будемо читати і записувати їх, визначати кількість одиниць кожного розряду та розкладати на розрядні доданки. Дізнаєтесь як правильно порівнювати трицифрові числа. А також будемо розв’язувати задачі та приклади.

Номер слайду 11

16.12.202311 Гра «Склади намисто»99910430810004102849382803247 Запишіть числа у порядку зростання (хлопчики), а дівчатка – у порядку спадання.

Номер слайду 12

Самоперевірка. У порядку зростання:82, 93, 104, 247, 284, 308, 410, 803, 999, 1000. У порядку спадання:1000, 999, 803, 410, 308, 284, 247, 104, 93, 82.

Номер слайду 13

ЗАПАМ’ЯТАЙ!Трицифрові числа порівнюють так, як і двоцифрові. Спочатку дивимось на цифри сотень. Більшим буде число, в якому цифра сотень більша. Якщо цифра сотень однакова, то тоді порівнюємо десятки, а якщо цифра десятків також однакова, то дивимось на цифру одиниць. 

Номер слайду 14

123 107805 599 699 701 770 707 93 309 509 801 1000 110400 380680 608с. 86, завдання 503

Номер слайду 15

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Номер слайду 16

ГРА «ШИФРУВАЛЬНИК» РАОГМН45090060095455405 400 + 500=  100 – 5 = 400 + 50= 700 – 100 = 400 + 5 = 900 – 300= 450 + 5= АГРОНМ

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Що посієш, те й пожнеш. Агроном. Професія агроном – важлива, бо ці люди знають,як правильно вирощувати урожай .style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 19

Задача 505 З дослідної ділянки зібрали 24 ц пшениці, жита- у 4 рази менше, ніж пшениці, а кукурудзи – у 5 разів менше, ніж пшениці і жита разом. Скільки центнерів кукурудзи зібрали?

Номер слайду 20

16.12.202320 Робота над задачами?№ 505 Розв’язання. Пшениці – 24 ц Жита - ?, у 4 рази ˂ Кукурудзи - ?, у 5 разів ˂ 24 : 4 = 6 (ц) жита.2) 24 + 6 = 30 (ц) – пшениці та жита.3) 30 : 5 = 6 (ц)Відповідь: 6 ц кукурудзи зібрали.

Номер слайду 21

84 =с. 86, завдання 502877 = 906 = 290 = 599 = 80+4 800 + 70 +7 900 +6 200 + 90 500 + 90 + 9

Номер слайду 22

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}……………………………………..…………………….……………….……………………..…………………………….………………………..…………………………………………………………..………………..…………………………..…………………………..………………………….. Якщо все сподобалося та вдалося. Якщо виникали труднощіЯкщо потрібна допомога. Підсумок уроку

Номер слайду 23

16.12.202323№ 509, ст. 87 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
16 грудня 2023
Переглядів
213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку