Діагностувальна робота

Про матеріал
Повторення вивченого в першому класі.Додавання і віднімання.Іменовані величини.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота № 1 з математики

(Повторення вивченого в 1 класі)

Прізвище ,ім’я:__________________________________________________

Завдання 1.Запиши цифрами числа:

двадцять сім      ….                                  Три  три        ….

сімнадцять         ….                                  двадцять дев’ять  ….

тридцять шість  ….                                  одинадцять           ….

двадцять два      ….                                  тридцять вісім      ….

Завдання 2.Розклади числа на розрядні доданки:

67=….+….                         39=….+….

72=….+….                         55=….+….

69=….+….                         40=….+….

Завдання 3.Обчисли приклади

5+5+70=                                                       90-20-10=

6+4+80=                                                       50+20+20=

18+2-20=                                                      60-10+30=

Завдання 4.Порівняй (< ,> ,=)

55см       4дм1см                    44см+5см       6дм7см                70      7

87см       9дм9см                    13см-3см         1дм                      38      83

5дм        68см                          91см-1см         9дм                     56      65

 Задача 1.    На тарілці було 35 цукерок. 15 цукерок з’їли. Скільки цукерок залишилося лежати на тарілці?

Було

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З’їли

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Залиш.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідь:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 5.

Накресли   відрізок 12 см. Напиши його назву.

 

docx
Додав(-ла)
Пивовар Оксана
Пов’язані теми
Математика, Контрольні роботи
НУШ
Інкл
Додано
30 вересня
Переглядів
125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку