Календарне планування
уроків математики у 2 класі
Всього 140 год, 4 години на тиждень
Підручник «Математика», автори С. Скворцова, О. Онопрієнко, 2019 р.
№ з/п уроку |
Кільк годин у темі |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Узагальнюємо і впорядковуємо знання і вміння за 1 клас (18 год)
|
||||
|
1 |
Повторення нумерації чисел першої сотні |
|
|
|
2 |
Порівняння чисел |
|
|
|
3 |
Додавання і віднімання числа на основі нумерації |
|
|
|
4 |
Узагальнення знань про арифметичні дії додавання та віднімання. |
|
|
|
5 |
Узагальнення прийомів додавання та віднімання в межах 10 |
|
|
|
6 |
Дослідження задач |
|
|
|
7 |
Дослідження задач |
|
|
|
8 |
Аналіз задач |
|
|
|
9 |
Дослідження задач |
|
|
|
10 |
Дослідження математичних виразів, рівностей й нерівностей |
|
|
|
11 |
Повторення геометричних фігур; величин |
|
|
|
12 |
Додавання і віднімання чисел в межах 100 |
|
|
|
13 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел порозрядно |
|
|
|
14 |
Додавання і віднімання чисел порозрядно |
|
|
|
15 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел частинами |
|
|
|
16 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел різними способами |
|
|
|
17 |
Вивчення одиниць часу: доба, тиждень, місяць, рік |
|
|
|
18 |
Діагностувальна робота № 1 |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через десяток у межах 20 (39 год)
|
||||
|
1 |
Ознайомлення з математичними виразами, що містять дужки |
|
|
|
2 |
Визначення порядку виконання дій у виразах |
|
|
|
3 |
Складання задач |
|
|
|
4 |
Додавання і віднімання чисел частинами |
|
|
|
5 |
Дослідження задач на знаходження суми трьох доданків |
|
|
|
6 |
Дослідження задач на знаходження третього числа за сумою двох чисел |
|
|
|
7 |
Додавання суми до числа. Віднімання суми від числа |
|
|
|
8 |
Використання переставного закону додавання |
|
|
|
9 |
Розв’язання задач із зайвими числовими даними |
|
|
|
10 |
Дослідження таблиці додавання чисел у межах 20 |
|
|
|
11 |
Віднімання чисел на основі взаємозв’язку додавання і віднімання |
|
|
|
12 |
Обчислення периметр многокутника |
|
|
|
13 |
Дослідження задач, у яких бракує числових даних |
|
|
|
14 |
Дослідження двох послідовних задач |
09.11 |
|
|
15 |
Дослідження таблиц віднімання чисел у межах 20 |
10.11 |
|
|
16 |
Ознайомлення з виразами зі змінною |
12 |
|
|
17 |
Дослідження задач з двома запитаннями |
15 |
|
|
18 |
Дослідження залежності суми і різниці від зміни одного з компонентів |
16 |
|
|
19 |
Діагностувальна робота № 2 |
17 |
|
|
20 |
Порівняння математичних виразів |
19 |
|
|
21 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з прийомом округлення |
22 |
|
|
22 |
Додавання і віднімання числа різними способами |
23 |
|
|
23 |
Віднімання на основі правила віднімання числа від суми |
24 |
|
|
24 |
Віднімання числа різними способами |
26 |
|
|
25 |
Додавання і віднімання числа різними способами |
29 |
|
|
26 |
Ознайомлення зі складеною задачею |
|
|
|
27 |
Шляхи розв’язування складеної задачі |
|
|
|
28 |
Ділення складеної задачі на прості |
|
|
|
29 |
Дослідження складених задач на знаходження різниці й суми |
|
|
|
30 |
Запис розв’язання задачі виразом |
|
|
|
31 |
Розв’язання задач двома способами |
|
|
|
32 |
Розв’язання задач різними способами |
|
|
|
33 |
Виконання дій з величинами |
|
|
|
34 |
Дослідження задач на знаходження різниці |
|
|
|
35 |
Дослідження задач, які містять чотири ключові слова |
|
|
|
36 |
Способи перевірки додавання і віднімання |
|
|
|
37 |
Дослідження задач, які містять відношення різницевого порівняння |
|
|
|
38 |
Розв’язання задач |
|
|
|
39 |
Діагностувальна робота № 3 |
|
|
Розв'язуємо складені задачі (14 год)
|
||||
|
1 |
Ознайомлення зі складеною задачею |
|
|
|
2 |
Ознайомлення зі складеною задачею |
|
|
|
3 |
Ділення складеної задачі на прості |
|
|
|
4 |
Дослідження складених задач на знаходження різниці й суми. |
|
|
|
5 |
Запис розв’язання задачі виразом. Підсумковий урок за І семестр. |
|
|
|
6 |
Розв’язання задач двома способами |
|
|
|
7 |
Розв’язання задач різними способами |
|
|
|
8 |
Виконання дій з величинами |
|
|
|
9 |
Дослідження задач на знаходження різниці |
|
|
|
10 |
Дослідження задач на знаходження різниці |
|
|
|
11 |
Перевірка додавання і віднімання |
|
|
|
12 |
Дослідження задач, які містять відношення різницевого порівняння |
|
|
|
13 |
Розв’язування задач |
|
|
|
14 |
Діагностувальна робота № 4 |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100 (40 год)
|
||||
|
1 |
Додавання і віднімання чисел |
|
|
|
2 |
Складені задачі на знаходження третього доданка |
|
|
|
3 |
Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд |
|
|
|
4 |
Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд |
|
|
|
5 |
Задачі, які містять відношення різницевого порівняння |
|
|
|
6 |
Додавання і віднімання чисел частинами. |
|
|
|
7 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
8 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
9 |
Додавання і віднімання із застосуванням прийому округлення. |
|
|
|
10 |
Обчислення різними способами. |
|
|
|
11 |
Кут. |
|
|
|
12 |
Прямий кут. |
|
|
|
13 |
Прямокутник. |
|
|
|
14 |
Дослідження прямокутника. |
|
|
|
15 |
Квадрат |
|
|
|
16 |
Периметр многокутника. |
|
|
|
17 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
18 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
19 |
Коло і круг. |
|
|
|
20 |
Коло і круг. |
|
|
|
21 |
Діагностувальна робота № 5. |
|
|
|
22 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
23 |
Додавання і віднімання чисел частинами. |
|
|
|
24 |
Додавання і віднімання чисел частинами. |
|
|
|
25 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
26 |
Додавання і віднімання чисел частинами. |
|
|
|
27 |
Додавання і віднімання чисел частинами. |
|
|
|
28 |
Розв’язування задач на знаходження суми |
|
|
|
29 |
Розв’язування задач на знаходження третього числа за сумою двох чисел. |
|
|
|
30 |
Розв’язування задач на знаходження суми |
|
|
|
31 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
32 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел порозрядно. |
|
|
|
33 |
Додавання і віднімання чисел різними способами. |
|
|
|
34 |
Дослідження задач. |
|
|
|
35 |
Дослідження задач. |
|
|
|
36 |
Порівняння математичних виразів. |
|
|
|
37 |
Використання в обчисленнях прийому округлення. |
|
|
|
38 |
Додавання і віднімання різними способами |
|
|
|
39 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Величини. |
|
|
|
40 |
Діагностувальна робота № 6. |
|
|
Вивчаємо арифметичні дії множення і ділення; табличне множення та ділення (29 год) |
||||
|
1 |
Дослідження суми однакових доданків. |
|
|
|
2 |
Дослідження різниці кількох однакових чисел. |
|
|
|
3 |
Додаємо і віднімаємо однакові числа |
|
|
|
4 |
Розв’язуємо задачі. |
|
|
|
5 |
Знайомимось із арифметичною дією множення. |
|
|
|
6 |
Знайомимось із арифметичною дією ділення. |
|
|
|
7 |
Знайомимось із математичними виразами: добуток і частка. |
|
|
|
8 |
Вивчаємо назви компонентів і результатів дій множення та ділення. |
|
|
|
9 |
Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею. |
|
|
|
10 |
Досліджуємо взаємозв’язок множення та ділення. |
|
|
|
11 |
Вивчаємо ділення з нулем та одиницею |
|
|
|
12 |
Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10. |
|
|
|
13 |
Діагностувальна робота № 7. |
|
|
|
14 |
Вивчаємо ділення на рівні частини. Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах. |
|
|
|
15 |
Досліджуємо таблицю множення числа 2; таблицю ділення на 2. |
|
|
|
16 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження остачі. |
|
|
|
17 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження суми. |
|
|
|
18 |
Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник. |
|
|
|
19 |
Досліджуємо таблицю множення числа 3; таблицю ділення на 3. |
|
|
|
20 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження різниці. Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння. |
|
|
|
21 |
Досліджуємо таблицю множення числа 4; таблицю ділення на 4. |
|
|
|
22 |
Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5. |
|
|
|
23 |
Вивчаємо кратне порівняння. |
|
|
|
24 |
Розв’язуємо складені задачі на кратне порівняння. |
|
|
|
25 |
Досліджуємо таблиці множення числа 8 та числа 9; таблиці ділення на 8, на 9 |
|
|
|
26 |
Діагностувальна робота № 8. |
|
|
|
27 |
Розв’язуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. |
|
|
|
28 |
Повторення вивченого. |
|
|
|
29 |
Повторення вивченого за рік. |
|
|