Календарне планування уроків математики у 2 класі

Про матеріал
Календарне планування уроків математики у 2 класі за підручником «Математика» С. Скворцової, О. Онопрієнко. до Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти. 1-2 класи / За наук. ред. О.Я. Савченко
Перегляд файлу

Календарне планування

уроків математики у 2 класі

Всього 140 год, 4 години на тиждень

Підручник «Математика», автори С. Скворцова, О. Онопрієнко, 2019 р.

з/п уроку 

Кільк годин у темі

Тема уроку

Дата

Примітка

Узагальнюємо і впорядковуємо знання і вміння за 1 клас (18 год)

 

  1.  

1

Повторення нумерації чисел першої сотні

 

 

  1.  

2

Порівняння чисел

 

 

  1.  

3

Додавання і віднімання числа на основі нумерації

 

 

  1.  

4

Узагальнення знань про арифметичні дії додавання та віднімання.

 

 

  1.  

5

Узагальнення прийомів додавання та віднімання в межах 10

 

 

  1.  

6

Дослідження задач

 

 

  1.  

7

Дослідження задач

 

 

  1.  

8

Аналіз задач

 

 

  1.  

9

Дослідження задач

 

 

  1.  

10

Дослідження математичних виразів, рівностей й нерівностей

 

 

  1.  

11

Повторення геометричних фігур; величин

 

 

  1.  

12

Додавання і віднімання чисел в межах 100

 

 

  1.  

13

Додавання і віднімання двоцифрових чисел порозрядно

 

 

  1.  

14

Додавання і віднімання чисел порозрядно

 

 

  1.  

15

Додавання і віднімання двоцифрових чисел частинами

 

 

  1.  

16

Додавання і віднімання двоцифрових чисел різними способами

 

 

  1.  

17

Вивчення одиниць часу: доба, тиждень, місяць, рік

 

 

  1.  

18

Діагностувальна робота № 1

 

 

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через десяток у межах 20 (39 год)

 

  1.  

1

Ознайомлення з математичними виразами, що містять дужки

 

 

  1.  

2

Визначення порядку виконання дій у виразах

 

 

  1.  

3

Складання задач

 

 

  1.  

4

Додавання і віднімання чисел частинами

 

 

  1.  

5

Дослідження задач на знаходження суми трьох доданків

 

 

  1.  

6

Дослідження задач на знаходження третього числа за сумою двох чисел

 

 

  1.  

7

Додавання суми до числа. Віднімання суми від числа

 

 

  1.  

8

Використання переставного закону додавання

 

 

  1.  

9

Розв’язання задач із зайвими числовими даними

 

 

  1.  

10

Дослідження таблиці додавання чисел у межах 20

 

 

  1.  

11

Віднімання чисел на основі взаємозв’язку додавання і віднімання

 

 

  1.  

12

Обчислення периметр многокутника

 

 

  1.  

13

Дослідження задач, у яких бракує числових даних

 

 

  1.  

14

Дослідження двох послідовних задач

09.11

 

  1.  

15

Дослідження таблиц віднімання чисел у межах 20

10.11

 

  1.  

16

Ознайомлення з виразами зі змінною

12

 

  1.  

17

Дослідження задач з двома запитаннями

15

 

  1.  

18

Дослідження залежності суми і різниці від зміни одного з компонентів

16

 

  1.  

19

Діагностувальна робота № 2

17

 

  1.  

20

Порівняння математичних виразів

19

 

  1.  

21

Додавання і віднімання двоцифрових чисел з прийомом округлення

22

 

  1.  

22

Додавання і віднімання числа різними способами

23

 

  1.  

23

Віднімання на основі правила віднімання числа від суми

24

 

  1.  

24

Віднімання числа різними способами

26

 

  1.  

25

Додавання і віднімання числа різними способами

29

 

  1.  

26

Ознайомлення зі складеною задачею

 

 

  1.  

27

Шляхи розв’язування складеної задачі

 

 

  1.  

28

Ділення складеної задачі на прості

 

 

  1.  

29

Дослідження складених задач на знаходження різниці й суми

 

 

  1.  

30

Запис розв’язання задачі виразом

 

 

  1.  

31

Розв’язання задач двома способами

 

 

  1.  

32

Розв’язання задач різними способами

 

 

  1.  

33

Виконання дій з величинами

 

 

  1.  

34

Дослідження задач на знаходження різниці

 

 

  1.  

35

Дослідження задач, які містять чотири ключові слова

 

 

  1.  

36

Способи перевірки додавання і віднімання

 

 

  1.  

37

Дослідження задач, які містять відношення різницевого порівняння

 

 

  1.  

38

Розв’язання задач

 

 

  1.  

39

Діагностувальна робота № 3

 

 

Розв'язуємо складені задачі (14 год)

 

  1.  

1

Ознайомлення зі складеною задачею

 

 

  1.  

2

Ознайомлення зі складеною задачею
Шляхи розв’язання складеної задачі.

 

 

  1.  

3

Ділення складеної задачі на прості

 

 

  1.  

4

Дослідження складених задач на знаходження різниці й суми.

 

 

  1.  

5

Запис  розв’язання задачі виразом. Підсумковий урок за І семестр.

 

 

  1.  

6

Розв’язання задач двома способами

 

 

  1.  

7

Розв’язання задач різними способами

 

 

  1.  

8

Виконання дій з величинами

 

 

  1.  

9

Дослідження задач на знаходження різниці

 

 

  1.  

10

Дослідження задач на знаходження різниці
Дослідження задач, які містять чотири ключові слова

 

 

  1.  

11

Перевірка додавання і віднімання

 

 

  1.  

12

Дослідження задач, які містять відношення різницевого порівняння

 

 

  1.  

13

Розв’язування задач

 

 

  1.  

14

Діагностувальна робота № 4

 

 

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100 (40 год)

 

  1.  

1

Додавання і віднімання  чисел

 

 

  1.  

2

Складені задачі на знаходження третього доданка

 

 

  1.  

3

Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд

 

 

  1.  

4

Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд

 

 

  1.  

5

Задачі, які містять відношення різницевого порівняння

 

 

  1.  

6

Додавання і віднімання чисел частинами.

 

 

  1.  

7

Розв’язування задач.

 

 

  1.  

8

Розв’язування задач.

 

 

  1.  

9

Додавання і віднімання із застосуванням прийому округлення.

 

 

  1.  

10

Обчислення різними способами.

 

 

  1.  

11

Кут.

 

 

  1.  

12

Прямий кут.

 

 

  1.  

13

Прямокутник.

 

 

  1.  

14

Дослідження прямокутника.

 

 

  1.  

15

Квадрат

 

 

  1.  

16

Периметр многокутника.

 

 

  1.  

17

Розв’язування задач.

 

 

  1.  

18

Розв’язування задач.

 

 

  1.  

19

Коло і круг.

 

 

  1.  

20

Коло і круг.

 

 

  1.  

21

Діагностувальна робота № 5.

 

 

  1.  

22

Розв’язування задач.

 

 

  1.  

23

Додавання і віднімання чисел частинами.

 

 

  1.  

24

Додавання і віднімання чисел частинами.

 

 

  1.  

25

Розв’язування задач.

 

 

  1.  

26

Додавання і віднімання чисел частинами.

 

 

  1.  

27

Додавання і віднімання чисел частинами.

 

 

  1.  

28

Розв’язування задач на знаходження суми

 

 

  1.      

29

Розв’язування задач на знаходження третього числа за сумою двох чисел.

 

 

  1.      

30

Розв’язування задач на знаходження суми

 

 

  1.      

31

Розв’язування задач.

 

 

  1.      

32

Додавання і віднімання двоцифрових чисел порозрядно.

 

 

  1.      

33

Додавання і віднімання чисел різними способами.

 

 

  1.      

34

Дослідження задач.

 

 

  1.      

35

Дослідження задач.

 

 

  1.      

36

Порівняння математичних виразів.

 

 

  1.      

37

Використання в обчисленнях прийому округлення.

 

 

  1.      

38

Додавання і віднімання різними способами

 

 

  1.      

39

Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Величини.

 

 

  1.      

40

Діагностувальна робота № 6.

 

 

Вивчаємо арифметичні дії множення і ділення; табличне множення та ділення (29 год)

  1.      

1

Дослідження суми однакових доданків.

 

 

  1.      

2

Дослідження різниці кількох однакових чисел.

 

 

  1.      

3

Додаємо і віднімаємо однакові числа

 

 

  1.      

4

Розв’язуємо задачі.

 

 

  1.      

5

Знайомимось із арифметичною дією множення.

 

 

  1.      

6

Знайомимось із арифметичною дією ділення. 

 

 

  1.      

7

Знайомимось із математичними виразами: добуток і частка.

 

 

  1.      

8

Вивчаємо назви компонентів і результатів дій множення та ділення.

 

 

  1.      

9

Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею.

 

 

  1.      

10

Досліджуємо взаємозв’язок множення та ділення.

 

 

  1.      

11

Вивчаємо ділення з нулем та одиницею

 

 

  1.      

12

Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10.

 

 

  1.      

13

Діагностувальна робота № 7.

 

 

  1.      

14

Вивчаємо ділення на рівні частини. Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах.

 

 

  1.      

15

Досліджуємо таблицю множення числа 2; таблицю ділення на 2.

 

 

  1.      

16

Розв’язуємо складені задачі на знаходження остачі.

 

 

  1.      

17

Розв’язуємо складені задачі на знаходження суми.

 

 

  1.      

18

Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник.

 

 

  1.      

19

Досліджуємо таблицю множення числа 3; таблицю ділення на 3.

 

 

  1.      

20

Розв’язуємо складені задачі на знаходження різниці. Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння.

 

 

  1.      

21

Досліджуємо таблицю множення числа 4; таблицю ділення на 4.

 

 

  1.      

22

Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5.
Розв’язуємо складені задачі.

 

 

  1.      

23

Вивчаємо кратне порівняння.
Досліджуємо таблицю множення числа 6; таблицю ділення на 6.

 

 

  1.      

24

Розв’язуємо складені задачі на кратне порівняння.
Досліджуємо таблицю множення числа 7; таблицю ділення на 7.

 

 

  1.      

25

Досліджуємо таблиці множення числа 8 та числа 9; таблиці ділення на 8, на 9

 

 

  1.      

26

Діагностувальна робота № 8.

 

 

  1.      

27

Розв’язуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць.
Збільшуємо або зменшуємо число в кілька разів.

 

 

  1.      

28

Повторення вивченого.

 

 

  1.      

29

Повторення вивченого за рік.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Єрмоленко Світлана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
3660
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку