Діагностувальна робота № 5.Математика. 2 клас
_________________________________
Дата_______________________
1.З’ єднай вираз із його значенням.
2х3 10 6х3
9х3 18 2х5
10-4 6 3х2
2х9 27 30-3
2.Обчисли частки.
12:6= 14:2= 24:3= 18:3=
16:2= 16:4= 20:4= 30:5=
32:4= 18:2= 15:5= 36:4=
3.Розв’яжи задачу.
У саду росте 16 яблунь і 4 сливи. У скільки разів більше яблунь, ніж слив росте в саду?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Пронумеруй дії в кожному виразі за порядком їх виконання. Обчисли.
100-3х9= 32+21:3-30= 24:3+56=
56+(67-49)= 45-3х9= 47-35+11=
5.Накресли відрізок, утричі коротший, ніж смужка.
Самоаналіз |
Як тобі було виконувати завдання(обведи потрібну відповідь) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
|
|
|
|
Вчитель |
Має значні успіхи (V V) |
Демонструє помітний прогрес (V) |
Досягає результату з допомогою вчителя(?) |
Потребує значної уваги і допомоги (!) |
|
|
|
|
|