Діагностувальна робота №5 «Множимо і ділимо багатоцифрове число на одноцифрове»

Про матеріал
Різнорівнева діагностувальна робота перевіряє результати начальних досягнень учнів відповідно до свідоцтва досягнень. Завдання а) - початковий рівень. б) - середній рівень в) достатній рівень г) високий рівень
Перегляд файлу

Дата________________                                   Прізвище, ім’я_______________                                                               

                                    Діагностувальна  робота №3

за темою   «Множимо і ділимо багатоцифрове число на одноцифрове»

Конус картинки - 72 фото1.а) підпиши назви геометричних фігур:

ТОЧКИ І ПРЯМІ - Математика

 

______________            ____________               ____________       _____________

Розмальовка Трикутник АВС | Розмальовки для дітей друк онлайнб) Знайди периметр трикутника АВС:                                                       

 AB=__________ BC=___________ AC=__________

 

 Р = _______________________________________

 

в) Накресліть прямий, тупий і гострий кут, позначте буквами і підпишіть назви.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

г)  Накресли квадрат ABCD зі стороною 2 см 5 мм. Побудуй прямокутник KLMP із таким самим периметром      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. а) Запиши, скільки цифр буде в значенні кожної частки:

9416 : 4  ___                  23075 : 5  ____              76404 : 3  ______

б) Запиши пропущені знаки дій так, щоб отримати істинні рівності:

75…15… 5=0         320… 10… 32=0         8 …4… 68=100          720… 6… 20=100

  в) Знайди значення виразів:

40712 : 8                 76236 : 4             50065 ∙ 4                       1278 ∙ 9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

г)Віднови розв’язання.

3. а) Підкресли вираз, яким розв’язується задача:   Сергій купив за однаковою ціною 4 диски, а Олег — 2 диски. Усього хлопці заплатили 72 грн. Визнач ціну диска.

  •          72 : (4 – 2)                              -    72 : (4 + 2)                    -    72 + 4 + 2

б) Познач у кружечку біля схем з тип задачі.

 

 

1.Задача на знаходження невідомих за двома різницями.

2.Задача на пропорційне ділення.     3. Задача на знаходження четвертого пропорційного.

 

в) Обведи  план розвязування задачі. Один майстер-плиточник працював 8 год, а інший — 7 год. Скільки плиток поклав кожний майстер окремо, якщо вони працювали з однаковою продуктивністю й разом поклали 90 плиток?

 1) +; 2) - ; 3) : ; 4) :  .                          1) - ; 2) : ; 3) ∙ ; 4) ∙  .              1) +; 2) : ; 3) ∙ ; 4) ∙  . 

 

г)  Склади короткий запис і розв’яжи задачу. Для переможців шкільної олімпіади з математики купили 5 наборів олівців і 8 книжок за однаковою ціною. Скільки заплатили за книжки та за набори олівців окремо, якщо вартість книжок на 108 грн більша за вартість олівців?

     

 

 

 

 

_     

 

 

 

 

 

 

 

 __ --------------------------------------------

        ---------------------------------------------

        ----------------------------------------------

        ----------------------------------------------
__________________________________----------------------------------------------------------------____

docx
Додав(-ла)
Барей Руслана
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
23 жовтня
Переглядів
929
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку