Діагностувальна робота № 6
Замислюємось про майбутнє
Варіант 1
Початковий рівень (3 бали за правильно виконані завдання)
У завданнях 1-6 виберіть ОДИН правильний варіант відповіді.
1. Як називається картина, що згадується у творі"Усмішка"?
А Джоконда Б Незнайомка
В Мадонна
2. Як ми розуміємо,що в творі "Усмішка" події трапляються у майбутньому після ядерної війни?
А. Том це читає в газеті Б. Люди з натовпу описують радіацію на полях, розтрощені дороги та зруйновані міста
В. Автор сам дає опис місцевості
3. Яку проблему підіймає Бредбері в творі "Все літо в один день"?
А проблему поганої екології Б проблему дитячої жорстокості
В проблему руйнування цивілізації
4. Що сталося з кораблем Кліві?
А. зламалася система охолодження Б. зламалася система двигунів
В. зламалася система життєзабезпечення
5. Яким чином тварини на планеті контактували одне з одним?
А. за допомогою нюху Б. за допомогою ультразвуку
В. за допомогою телепатії
6. Що найбільше здивувало поштмейстера, коли він врятував Кліві?
А. що пошта вціліла Б. що Кліві телепат
В. що на Кліві немає опіків
Середній рівень(1,5 бали)
7. Установіть відповідність між іменами героїв та їхніми репліками:
Ім’я |
Репліка
|
А) Вершник |
1. «Цей хлопець розуміється на мистецтві, ясно? Тебе як звати, парубче?» |
Б) Грігсбі |
2. «Ми ледве встигли включити дощувальну установку корабля. Ти ж бо стояв у центрі найстрашнішої степової пожежі…» |
В) Поштмейстер |
3. «Де ти був? Уранці відлупцюю тебе». |
Г) Батько Тома |
4. «Клятий звіринець! Ця планета надто прудко обрушує на мене свої принади!». |
Д) Кліві |
5. "А навіщо ми тут зібралися в черзі? Чому ми мусимо плювати?" |
Е) Том |
6. «Влада ухвалила, що сьогодні опівдні портрет на майдані буде відданий тутешнім мешканцям, щоб вони могли взяти участь у знищенні». |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
8. Відновіть послідовність подій у творі Роберта Шеклі «Запах думки»(1,5 бала)
Вовк полює на білку
Кліві перетворився на кущ
Посадка на невідомій планеті
Кліві стає вогнем
Пташка клює Кліві
Барс приготувався до нападу
Порятунок головного героя
В ракеті стало дуже жарко
Достатній рівень (3 бали)
9. Літературний диктант
Як звуть головного героя оповідання «Усмішка»?
Чому головний герой не плюнув на картину?
Хто зможе відродити майбутню цивілізацію?
Якою була професія Кліві?
Чим відрізнялися звірі на планеті від звичайних?
Яке перетворення Кліві виявилося найдієвішим?
Високий рівень ( 3 бали)
10. Які риси вдачі допомагають Лерою Кліві вистояти в небезпечних ситуаціях?(1,5 б.)
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
11. Що в оповіданні «Усмішка» свідчить про те, що з цивілізацією відбулося щось погане (1,5 б.)
___________________________________________________________________________________
Діагностувальна робота № 3
Замислюємось про майбутнє
Варіант 2
Початковий рівень (3 бали за правильно виконані завдання)
У завданнях 1-6 виберіть ОДИН правильний варіант відповіді.
1. Як звали чоловіка, з яким познайомився головний герой твору в черзі ?
А Генріх Б Грігсбі
В Георг
2. Що залишилось у Тома після знищення картини
А. Усмішка Б. Очі
В. Руки
3. Що продавали попереду черги до картини?
А Мінеральну воду Б Пепсі
В Каву з ягід
4. Головний герой твору "Запах думок" Лірой Кліві за професією -
А. міжзоряний перевізник Б. міжзоряний поштар
В. міжзоряний рятівник
5. Що дивного було у звіряти, яке першим побачив Кліві на чужій планеті?
А. відсутність очей і вух Б. відсутність рота і носа
В. відсутність хутра
6. Яка з тварин в оповіданні "Запах думок" НЕ згадується?
А. Білка Б. Барс
В. Пацюк
Середній рівень
Завдання 7 на встановлення відповідності (1,5 бали)
7. Установіть відповідність між іменами героїв та їхніми характеристиками:
Ім’я героя |
Характеристика
|
А) Поштмейстер |
1. «Кажуть, що вона усміхається». |
Б) Грігсбі |
2. «Найголовніше, це не думати про… не думати більше ні про що» |
В) Кліві |
3.«Ми ненавидимо те, що нас занапастило та зруйнувало» |
Г) Том |
4. «Скажи-но, а де твої опіки?» |
Д) Поліцейські |
5. …мов блискавка, метнувся назад. На його дурній безокій пухнастій морді, здавалося, були злість і нерозуміння» |
Е) Барс |
6. …четверо чоловіків, на зап’ястках яких були жовті шнурки, що засвідчували їхнє верховенство над іншими. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
8. Відновіть послідовність подій у творі Рея Бредбері «Усмішка»(1,5 бала)
У Тома не долоні лежала усмішка
Розмови про минуле
Натовп шматує картину
Батько лає Тома
Том приєднується до черги
Картина прибула на майдан
Прохолодний ранок
Грігсбі плює на картину
Достатній рівень (3 бали)
9. Літературний диктант
1. Яка книга принесла успіх Бредбері?
2. Що люди ненавидять в сучасному головному герої світі?
3. Що було на клаптику картини, який приніс додому головний герой?
4. Хто є головним героєм твору «Запах думки?
5. Кого першого побачив Кліві на планеті?
6. Якою зброєю переміг Лерой Кліві?
Високий рівень ( 3 бали)
10. Напишіть, яким ви уявляєте майбутнє Тома( за твором Р. Бредбері «Усмішка»(1,5 б.)
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
11. У що перетворювився герой оповідання « Запах думки»? (1,5 б.)
__________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________