Діагностувальна робота №6 з «Я досліджую світ»
на тему: «Світ невидимий» 3 клас (лютий)
ПІБ учня/учениці________________________________________ дата__________
1. З чого складається сніжинка?
а) з кристаликів льоду
б) з промінчиків сонця
в) з гілочок
2. Чим вражає Аккерманська фортеця?
а) кількістю вікон
б) кількістю башт
в) кількістю кімнат
3. Який незвичайний гаджет був у Пузлика?
а) із функцією масажу
б) із функцією приготування їжі
в) із функцією пошуку речей
4. Якщо ти побачив на вулиці собаку, як будеш себе вести?
- підійду і погладжу так ні
- не буду наближатися, обійду так ні
- чимдуж почну тікати так ні
- почну її дражнити так ні
5. Пронумеруй ланцюг живлення
___ щука
___ рачок дафнія
___ водорості
___ карась
6. Віднови прислів’я і запиши його жалом, Оса, людина - , а, словом, жалить.
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
7. Запиши, які ти знаєш способи протидії булінгу
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
8. Напиши, що ти знаєш про «диво – рослину» Подорожник
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
9. Запиши, які прилади допомагають побачити невидимий світ
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
10. Що тобі найбільше сподобалось і запам’яталось при вивченні теми «Світ невидимий»?
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Результат діагностувальної роботи:
Самоаналіз
Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)
Мені було дуже легко |
|
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
|
Мені було дуже важко |
|
Коментар вчителя
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Рівень |
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
|
|
|
|