Прізвище, ім’я ________________________________________________________
Діагностувальна робота № 8
(Хто?) Вісники (чого?) ______. (Що?) Яблука (що роблять?) ________________ .
Іменники Прикметники Дієслова
Букви = звуки. Букв > звуків. Букв < звуків.
Рум’яні, скрізь, пломеніють.
ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||
№
|
Характеристика результатів навчання |
Завдання |
Сформовано (٧)/ Формується (-) |
1 |
Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле |
Під час пояснення |
|
2 |
Обирає відповідне оформлення (шрифт, розмір, висота літер) для запису тексту під диктування |
Завдання 1 |
|
3 |
Визначає головні та другорядні члени речення |
Завдання 2.1 |
|
4 |
Виявляє розуміння змісту написаного тексту |
Завдання 2.2 |
|
5 |
Знаходить у тексті відповідні частини мови |
Завдання 2.3 |
|
6 |
Визначає відповідну кількість букв і звуків за поданим кольоровим алгоритмом |
Завдання 2.4 |
|
7 |
Записує окремі слова, які пишуться так як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі |
Завдання 1-2 |
|
8 |
Пише розбірливо, перевіряє написане, добирає правильні орфограми, виправляє помилки |
Завдання 1-2 |
|
9 |
Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати кожного завдання та всієї роботи |
Завдання 1-2 |
|
Рекомендації вчителя ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Диктант
Красені снігурі
Засипала зима землю сріблястим снігом. Тоді ж і пернаті вісники зими прилетіли. Посідали вони на засніжених деревах – і ті відразу погарнішали. Скрізь – намети снігові, а на деревах – рум’яні, червоні яблука пломеніють. Звісно, ніякі це не яблука, а красені снігурі. Нерозлучний снігур із снігом. Через те цю пташку й звуть снігуром.
(За Миколою Леденцовим) (50 слів)