Діагностувальна робота № 8. Диктант «Красені снігурі» (2 клас)

Про матеріал
ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА №8 (МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ) ДИКТАНТ «КРАСЕНІ СНІГУРІ». Обсяги текстів для списування й диктантів, згідно з програмою, повинні бути такими: у 1 класі – 20-30 слів; у 2 класі – 30-50 слів; у 3 класі – 50-70 слів; у 4 класі – 70-90 слів. Перевірка орфографічної та пунктуаційної грамотності. При оцінюванні диктантів та списаних текстів береться до уваги грамотність, каліграфія і культура оформлення письмової роботи. Робота містить самооцінювання та оцінювання вчителем з характеристиками результатів навчання.
Перегляд файлу

Прізвище, ім’я ________________________________________________________

Діагностувальна робота № 8

  1. Диктант «Красені снігурі»

C:\Users\User\Desktop\АРКУШІ КЛІТИНКА+КОСА\КОСА 1.png

C:\Users\User\Desktop\АРКУШІ КЛІТИНКА+КОСА\КОСА 2.png

 

 

  1. Виконай завдання
  1. Спиши перше речення. Підкресли головні та другорядні члени речення.

C:\Users\User\Desktop\АРКУШІ КЛІТИНКА+КОСА\КОСА 2 – копія (2).png

  1. Запиши словосполучення відповідно до тексту «Красені снігурі».

 

(Хто?) Вісники (чого?) ______.   (Що?) Яблука (що роблять?) ________________ .

 

  1. Випиши із тексту по два слова:

Іменники                           Прикметники                       Дієслова

C:\Users\User\Desktop\АРКУШІ КЛІТИНКА+КОСА\КОСА 2 – копія (2).png

  1. Одягни слова у відповідні хмаринки:

                 Букви = звуки.   Букв > звуків.   Букв < звуків.

     Рум’яні, скрізь, пломеніють.

 

C:\Users\User\Desktop\Знімок екрана (4348).png

 

ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

 

 

Характеристика результатів навчання

 

Завдання

Сформовано (٧)/

Формується

(-)

1

Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле

Під час пояснення

 

2

Обирає відповідне оформлення (шрифт, розмір, висота літер) для запису тексту  під диктування

Завдання 1

 

3

Визначає головні та другорядні члени речення

Завдання 2.1

 

4

Виявляє розуміння змісту написаного тексту

Завдання 2.2

 

5

Знаходить у тексті відповідні частини мови

Завдання 2.3

 

6

Визначає відповідну кількість букв і звуків за поданим кольоровим алгоритмом

Завдання 2.4

 

7

Записує окремі слова, які пишуться так як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі

Завдання 1-2

 

8

Пише розбірливо, перевіряє написане, добирає правильні орфограми, виправляє помилки

Завдання 1-2

 

9

Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати кожного завдання та всієї роботи

Завдання 1-2

 

 

 

Рекомендації вчителя ________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Диктант

Красені снігурі

      Засипала зима землю сріблястим снігом. Тоді ж і пернаті вісники зими прилетіли. Посідали вони на засніжених деревах – і ті відразу погарнішали. Скрізь – намети снігові, а на деревах – румяні, червоні яблука пломеніють. Звісно, ніякі це не яблука, а красені снігурі. Нерозлучний снігур із снігом. Через те цю пташку й звуть снігуром.

                                                                 (За Миколою Леденцовим) (50 слів)

docx
Додано
11 червня
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку