Прізвище, ім’я ________________________________________________________
Діагностувальна робота № 12
1) Прочитай речення. Підкресли головні та другорядні члени речення.
Андрій передав скарб до музею. – ___________________________
________________________________________________________
2) Установи зв’язок слів у реченні.
ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||
№
|
Характеристика результатів навчання |
Завдання |
Сформовано (٧)/ Формується (-) |
1 |
Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле |
Під час пояснення |
|
2 |
Обирає відповідне оформлення (шрифт, розмір, висота літер) для запису тексту під диктування |
Завдання 1 |
|
3 |
Визначає головні та другорядні члени речення |
Завдання 2.1 |
|
4 |
Виявляє розуміння змісту написаного речення |
Завдання 2.2 |
|
5 |
Записує окремі слова, які пишуться так як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі |
Завдання 1-2 |
|
6 |
Пише розбірливо, перевіряє написане, добирає правильні орфограми, виправляє помилки |
Завдання 1-2 |
|
7 |
Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати кожного завдання та всієї роботи |
Завдання 1-2 |
|
Рекомендації вчителя ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Диктант
Скарб
У вихідний день Андрій Яценко гуляв берегом Десни. Стежка проходила через балку. Схили балки були розорані для посадки дерев. Раптом серед в’язкої глини Андрій помітив якісь зелені кружальця великих розмірів. Він пішов по ріллі і знайшов два розбитих горщики. З них висипалися мідні монети.
Всього Андрій перерахував кілька сотень старовинних монет. Скарб передав до краєзнавчого музею.
(56 слів)