Діагностувальна робота "Аудіювання. Письмовий твір"

Про матеріал
Діагностувальна робота "Аудіювання. Письмовий твір" у двох варіантах для 4-класу.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота                                Українська мова                          4 клас

Аудіювання. Письмовий твір

 

Дата ________________                   ПІ учня      __________________________________

I варіант

За Всеволодом Нестайком «Ябеда»

  1. Яким був Валько?

А) допитливим

Б) легковажним

В) справедливим

  1. Який учинок запланував хлопчик, щоб виправитися?

А) благородний

Б) мужній

В) веселий

  1. Ким Валько вважав Фімку?

А) безтурботним котом

Б) потішним домашнім улюбленцем

В) нещасним злодюгою

  1. Що хвилювало Валька?

А) щоб Фімка не травмувався

Б) щоб мама не довідалася про розбите вікно

В) щоб якнайшвидше вибігти на третій поверх

  1. З’єднай стрілками слова, близькі за значенням.
  • клятви                                                  кинути
  • схрумати                                             обіцянки
  • жбурнути                                            з’їсти 
  1. Допиши речення.

Валько сердився на Фімку тому, що _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Установи послідовність подій.

___   Камінь чиркнув Фімку по хвосту.

___   Не вперше Валько давав собі такі клятви.

___   Хлопчик хотів, щоб було благородно.

___   Раптом Валько побачив на паркані кота Фімку.

  1. Запиши, чи вдалося Валькові здійснити благородний вчинок.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Напиши твір на тему: Мій найкращий друг/подруга.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінювання.

Оціни свої досягнення. Постав кольорову позначку  у відповідному кружечку.

 

 

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

Коментар вчителя

V V       Маєш значні успіхи (розв’язання правильні і в повному обсязі);

 V     Демонструєш помітний прогрес(більше правильних відповідей, ніж неправильних) ;

?    Досягаєш  результату з допомогою вчителя (більше неправильних відповідей, ніж правильних); 

  !      Потребуєш  значної уваги і допомоги (розв’язання неправильні або учень/-иця не

         приступав/- ла до виконання завдання)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота                                Українська мова                          4 клас

Аудіювання. Письмовий твір

 

Дата ________________                   ПІ учня      __________________________________

II варіант

За Всеволодом Нестайком «Ябеда»

  1. Ким мріяла стати Ляля?

А) співачкою

Б) акторкою

В) балериною

  1. Чию розмову підслухала дівчинка?

А) Валькової мами із сусідкою

Б) своєї мами із сусідкою

В) мами Валька і своєї мами

  1. Про що шкодувала мама Валька?

А) що не купила синові м’яча

Б) що не побачила Лялю

В) що покарала сина

  1. Як почувалася Ляля після підслуханої розмови?

А) як вільна пташка

Б) як спіймане шкідливе кошеня

В) як найщасливіша дівчинка

  1. З’єднай стрілками слова, близькі за значенням.
  • стрімголов                                           впасти
  • одсахнутися                                        відскочити
  • гепнутися                                            швидко 
  1. Допиши речення.

Ляля стрімголов кинулася вниз по сходах тому, що _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Установи послідовність подій.

___   Раптом вона почула вгорі голоси і спинилася.

___   Валько розгублено дивився на неї.

___   Ляля пообідала і подалася надвір.

___   Дівчинка залізла в кущі біля паркану і сиділа там, причаївшись.

  1. Запиши, як ти ставишся до підслуховування чужих розмов.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Напиши твір на тему: Мій найкращий друг/подруга.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінювання.

Оціни свої досягнення. Постав кольорову позначку  у відповідному кружечку.

 

 

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

Коментар вчителя

V V       Маєш значні успіхи (розв’язання правильні і в повному обсязі);

 V     Демонструєш помітний прогрес(більше правильних відповідей, ніж неправильних) ;

?    Досягаєш  результату з допомогою вчителя (більше неправильних відповідей, ніж правильних); 

  !      Потребуєш  значної уваги і допомоги (розв’язання неправильні або учень/-иця не

         приступав/- ла до виконання завдання)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 грудня 2021
Переглядів
6562
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку