Діагностувальна робота
Тема «Будова слова»
1.Закінчення – це …
а) частина слова, що стоїть після кореня.
б) змінна частина слова.
в) спільна частина споріднених слів.
2. Корінь слова – це …
а) частина слова без закінчення;
б) змінна частина слова;
в) спільна частина споріднених слів.
3. Обери рядок, в якому подано спільнокореневі слова.
а) квітка, квіти, квітковий, квітує
б) квітка, квіткою, квітки, квіточка
в) квітка, рослина, ромашка
4. У словах ро..фарбувати, ро..різати, бе..крилий потрібно писати:
а) апостроф
б) букву с
в) букву з
5. Встав пропущені букви ( е або и) в коренях слів і добери перевірні слова. Поставити наголос.
Т…мніє - _____________________________,
гр…бочки - ___________________________,
т…хенько - ___________________________.
6.Утвори слова за схемою і запиши.
7. Розбери слова за будовою.
Лісовий, дубок , проліски.
8.Спиши, розкриваючи дужки.
Чи легко (з-, с-, зі-)пекти пиріг, (з-, с-, зі-)шити фартух,
(з-, с-, зі-)фотографувати дощ, (з-, с-, зі-)робити годівничку,
(з-, с-, зі-)казати правду? Усього потрібно вчитися.
9. Спиши текст, розкривши дужки. Підкресли службові слова й познач префікси.
Андрійко (за) біг (за) товаришем. Друзі швидко (по) бігли (по) вулиці. (До) бігли (до) річки. Обидва (в) скочили (в) човен і (від) пливли (від) берега.