Діагностувальна робота з теми «Будова слова», 3 клас, НУШ. В-1
Прізвище, ім’я__________________________ Дата______________________
1. Вибери рядок з потрібним словом, яке закінчує речення.
Частина слова без закінчення –це…
А)префікс;
Б) закінчення;
В)основа.
2.Вибери рядок тільки з формами слова.
А)вересень,жовтень, листопад;
Б)сад, садівник, садити;
В)вода, води, водою.
3.Вибери рядок тільки зі спорідненими словами.
А)гора, гірська, горе;
Б)мило,милуватися, замело;
В)нога, ніжка, ножище.
4.Утвори пари слів. Познач корінь.
Зима сніжинка
Сніговий мальований
Змалювати перезимувати
5.Спиши, розкриваючи дужки.
(На)їхати (на)камінь, (до)летів (до)хмар, (під)бігла (під )дерево.
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
6.Впиши правильний префікс: з- або с-.
..пекти, ..шити, ..мішати, ..кинути.
________________________________________________________________________
8. Добери і запиши два слова до схем: ͡ ˄ □ , ⌐ ͡ □.
________________________________________________________________________
Самооцінювання. Вкажи номери завдань.
Які завдання були цікаві?№__________________
Які завдання були складні?№_________________
Які завдання були прості?№___________________
Діагностувальна робота з теми «Будова слова», 3 клас, НУШ. В-2
Прізвище, ім’я__________________________ Дата______________________
1. Вибери рядок з потрібним словом, яке закінчує речення.
Змінна частина слова- це …
А)префікс;
Б) закінчення;
В)основа.
2.Вибери рядок тільки з формами слова.
А)грудень, січень, лютий;
Б)сад, садом, саду;
В)вода, водій,водичка.
3.Вибери рядок тільки зі спорідненими словами.
А)біда, бідняк, обід;
Б)мило,милитися, мильниця;
В)нога, ніжка, ножиці.
4.Утвори пари слів. Познач корінь.
Весна морозець
заморозив дорожній
дорога навесні
5.Спиши, розкриваючи дужки.
(По)їхав ( по)дорозі, (за)чепився (за)гачок, (на)малював (на)аркуші.
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
6.Впиши правильний префікс: з- або с-.
..хопити, ..берегти, ..бити, ..терти.
7.Розбери слова за будовою: сонечко, перехід, безхмарний.
____________________________________________________________________
8.Добери і запиши два слова до схем: ͡ ˄ □ , ⌐ ͡ □.
_______________________________________________________________________
Самооцінювання. Вкажи номери завдань.
Які завдання були цікаві?№__________________
Які завдання були складні?№_________________
Які завдання були прості?№___________________