Діагностувальна робота
Письмовий переказ
1.Прослухати та проаналізувати поданий текст
Ведмідь і мишка
Спіймав якось ведмідь у своєму барлозі мишу. Почала мишка просити ведмедя, щоб він її відпустив. І пообіцяла,що стане йому в пригоді. Посміявся ведмідь з такої помічниці і відпустив мишку.
Ось одного разу заплутався ведмідь у мисливських тенетах. Рвався, рвався – ніяк не виплутається.
Тут прибігла мишка, перегризла петлю й допомогла ведмедеві звільнитися.
( 57 слів )
2.Словникова робота:
У тенетах - сітці для ловлі звірів, птахів.
Спіймав у барлозі мишу;
- попросила, щоб відпустив;
- стане у пригоді;
- посміявся з такої помічниці;
- заплутався у мисливських тенетах;
- рвався, рвався – не виплутається;
допомогла звільнитися.
3. Орієнтовний план переказу
1.Ведмідь спіймав мишку.
2.Попав ведмідь у тенета.
3.Мишка дотримала свого слова.
3.Аналіз тексту за питаннями
1) Кого ведмідь спіймав у своєму барлозі ?
2) Про що попросила мишка у ведмедя?
3) Що мишка пообіцяла ведмедеві?
4)Що зробив ведмідь із мишкою?
5) Що трапилося з ведмедем одного разу?
6)Чи дотримала мишка свого слова?
Орієнтовний план переказу
1.Ведмідь спіймав мишку.
2.Попав ведмідь у тенета.
3.Мишка дотримала свого слова.
4.Критерії оцінювання даної діагностувальної роботи
1.Взаємодіє з іншими усно.
2.Створює письмові висловлювання.
3.Знаходить і виправляє орфографічні помилки.
4.Аналізує та редагує власне письмове висловлювання.