Діагностувальна робота: діалог (Перевірити вміння учнів складати діалог, використовуючи правильну інтонацію, діалогову структуру, а також здатність адекватно реагувати на питання

Про матеріал
Ця діагностувальна робота спрямована на перевірку вміння учнів правильно складати діалоги, зберігати логіку спілкування, правильно використовувати граматичні конструкції, а також адекватно відповідати на запитання і пропозиції співрозмовника. Завдання також допомагають учням вдосконалити навички пунктуації, граматики та мовного спілкування.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота: діалог

Завдання 1: Визначте частини діалогу

Прочитайте наступний діалог і визначте, де починається репліка кожного учасника. Поясніть, хто є співрозмовником і як відповідає кожен з них:


Діалог:

  • Іван: Привіт, Анно! Як ти?
  • Анна: Привіт, Іване! Все добре, дякую! А ти як?
  • Іван: Я теж добре. Ти чим сьогодні займаєшся?
  • Анна: Я йду в бібліотеку за новими книгами. А ти?
  • Іван: Я йду на тренування. Чи хочеш приєднатися?
  • Анна: Я б із задоволенням, але маю ще домашку зробити.

Завдання 2: Запишіть діалог

Прочитайте ситуацію та складіть діалог між двома людьми, у якому один запитує іншого про його улюблене заняття, а інший відповідає і пропонує щось спільно зробити.

Ситуація: Один друг питає іншого, чим він любить займатися у вільний час, і пропонує разом провести час.


Завдання 3: Виправте помилки в діалозі

Прочитайте діалог, знайдіть і виправте всі помилки, що стосуються граматики та пунктуації:


Діалог з помилками:

  • Люда: Привіт! Як ти справи?
  • Марія: Я чудово дякую, а ти?
  • Люда: Я теж, а що ти робиш?
  • Марія: Я зараз готуюсь до уроки, а ти?
  • Люда: Я гуляю в парку з другом.

Завдання 4: Перепишіть діалог із додаванням відповідних запитань

Запишіть діалог двох учнів. Один запитує іншого про його улюблений предмет у школі, а інший відповідає. В кінці діалогу один із учнів запитує, чи хоче інший піти на екскурсію.


Завдання 5: Прочитайте діалог і розпишіть його структуру

Прочитайте діалог, а потім розпишіть, з яких частин складається діалог: вступ (знайомство, привітання), основна частина (обговорення теми), закінчення (прощання, домовленості).


Діалог:

  • Петро: Привіт, Оля! Як твої справи?
  • Оля: Привіт! Все добре. А як ти?
  • Петро: Все добре. Слухай, ти вивчила нову пісню для концерту?
  • Оля: Так, я вже готова! А ти?
  • Петро: Я також. Може, разом виступимо?
  • Оля: Чудова ідея! Домовились.

 

docx
До підручника
Українська мова 4 клас (Волкотруб Г. Й.)
Додано
22 грудня 2024
Переглядів
42
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку