Українська мова
Календарно-тематичне планування складено згідно
Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О.Я.., для закладів загальної середньої освіти 3-4 класи, затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743-22.
Підручник: М. Захарійчук (Українська мова та читання, частина 1), Н. Богданець – Білоскаленко (Українська мова та читання, частина 2) Київ. Видавництво “Грамота”-2021
Автор: М.Захарійчук. Видавництво «Грамота» ,2021 рік
І семестр
56 год
3,5 год. /тиждень
Тематичні діагностувальні роботи |
|||
|
І семестр |
ІІ семестр |
|
Робота з мовними одиницями |
1 |
2 |
|
Письмовий переказ |
1 |
|
|
Усний твір |
1 |
|
|
Діалог |
1 |
|
|
Списування |
1 |
1 |
|
Письмовий твір |
|
1 |
|
Диктант |
1 |
2 |
|
Усього |
6 |
6 |
|
№ |
Зміст уроку |
Сторінки підручника |
Дата |
Примітка |
|
Тема 1. МОВА І МОВЛЕННЯ. Українська абетка:звуки та букви (9год.) |
|||||
1. |
Ми знову разом. Мова—найважливіший засіб людського спілкування. Урок розвитку усного та писемного мовлення №1 |
3-6 |
2.09 |
|
|
2. |
Розвиток мови. Застарілі й нові слова. |
6-8 |
3.09 |
|
|
3 |
Культура мовлення та спілкування |
8-9 |
4.09 |
|
|
4 |
Голосні звуки. Букви, що їх позначають. Поділ слова на склади |
9-10 |
5.09 |
|
|
5 |
Ненаголошені голосні звуки [е], [и] |
10-11 |
9.09 |
|
|
6 |
Приголосні звуки. Букви, що їх позначають. |
11-13 |
11.09 |
|
|
7 |
Вхідна діагностувальна робота. Комбінована робота. |
|
12.09 |
|
|
8 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення №2 Створюю запрошення до Дня бабусь і дідусів |
С.23-24 |
16.09 |
|
|
9 |
Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками |
13-15 |
17.09 |
|
|
|
Тема 2. Слово. Значення слова ( 18 год.) |
||||
10 |
Повторення та узагальнення вивченого про слово (антоніми, синоніми,переносне значення, багатозначні слова) |
16-17 |
18.09 |
|
|
11 |
Фразеологізми.
|
17-18 |
19.09 |
|
|
12 |
Фразеологізми-антоніми Фразеологізми-синоніми |
18-20 |
23.09 |
|
|
13 |
Будова слова.Повторення вивченого |
20-21 |
25.09 |
|
|
14 |
Корінь слова. Чергування приголосних [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з′], [ц′], [с′] |
21-22 |
26.09 |
|
|
15 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення №3 Створюю художній опис соняшника за поданим зразком,використовуючи інформацію з різних джерел |
31-32 |
30.09 |
|
|
16 |
Чергування голосних [о], [е]з [і] у коренях слів |
22-23 |
1.10 |
|
|
17 |
Префікс. |
24-25 |
2.10 |
|
|
18 |
Діагностувальна робота № 1 Списування |
|
3.10 |
|
|
19 |
Аналіз діагностувальної роботи. Префікси,співзвучні з прийменниками |
25-26 |
7.10 |
|
|
20 |
Спостереження за збігом однакових приголосних на межі префікса та кореня |
26-27 |
9.10 |
|
|
21 |
Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї. Перенос слів із префіксами |
27-28 |
10.10 |
|
|
22 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення №4 Створення листівки-привітання до Дня козацтва |
|
14.10 |
|
|
23 |
Правопис префіксів при-, пре- |
28-29 |
15.10 |
|
|
24 |
Суфікс |
29-31 |
16.10 |
|
|
25 |
Діагностувальна робота №2 Диктант |
|
17.10 |
|
|
26 |
Аналіз діагностувальної роботи. Творення слів із суфіксами зменшення, здрібнілості, пестливості та згрубілості |
|
21.10 |
|
|
27 |
Мої навчальні досягнення. Карта пам’яті: від тексту до мене. Слово значення слова |
33 |
23.10 |
|
|
|
Тема 3. Іменник (21 год.) |
||||
28 |
Іменник як частина мови. Поняття предметності.Іменники з абстрактним значенням |
34-36 |
24.10 |
|
|
29 |
Іменники-синоніми, іменники-антоніми, багатозначність іменників |
38-39 |
4.11 |
|
|
30 |
Діагностувальна робота № 3 Усний твір |
|
5.11 |
|
|
31 |
Аналіз діагностувальної роботи. Рід іменників: чоловічий,жіночий та середній |
39-40 |
6.11 |
|
|
32 |
Змінювання іменників за числами |
40-41 |
7.11 |
|
|
33 |
Відмінювання іменників за відмінками |
4143 |
11.11 |
|
|
34 |
Відмінювання іменників за відмінками Початкова форма іменників |
43-45 |
13.11 |
|
|
35 |
Закінчення іменників жіночого родуна -а, -я в родовому відмінку однини |
45-46 |
14.11 |
|
|
36 |
Закінчення іменників жіночого родуна -а, -я в орудному відмінку однини |
46-48 |
18.11 |
|
|
37 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення № 5 Складання тексту-опису вправа 111 |
49-51 |
19.11 |
|
|
38 |
Діагностувальна робота № 4 Письмовий переказ |
|
20.11 |
|
|
39 |
Аналіз діагностувальної роботи.Закінчення іменників чоловічого родув орудному відмінку однини |
51-53 |
21.11 |
|
|
40 |
Закінчення іменників чоловічого роду —назв істот у давальному та місцевомувідмінках однини |
53-55 |
25.11 |
|
|
41 |
Закінчення іменників чоловічого родуна -ар, -яр у родовому відмінку однини |
55-56 |
27.11 |
|
|
42 |
Зміна приголосних [г], [к], [х]на [з′], [ц′], [с′] перед закінченням –ів іменниках |
57-58 |
28.11 |
|
|
43 |
Чергування кореневих голосних [о], [е]з [і] в іменниках жіночого та чоловічогороду з основою на приголосний |
58-59 |
2.12 |
|
|
44 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення № 6 Створюю переказ розповідного тексту, |
|
3.12 |
|
|
45 |
Діагностувальна робота № 5. Робота з мовними одиницями. |
59-61 |
4.12 |
|
|
46 |
Аналіз діагностувальної роботи. Відмінювання іменниківу множині. |
|
5.12 |
|
|
47 |
Вправи на визначення відмінків іменників |
|
9.12 |
|
|
48 |
Урок узагальнення знань з теми: «Іменник» |
62 |
11.12 |
|
|
Тема 4. Прикметник (___год) |
|||||
49 |
Прикметник як частина мови |
63-64 |
12.12 |
|
|
50 |
Прикметники-антоніми, прикметники-синоніми. Уживання прикметниківу прямому й переносному значенні |
64-65 |
16.12 |
|
|
51 |
Змінювання прикметників у сполученні з іменниками за родами, числами й відмінками. |
66-67 |
17.12 |
|
|
52 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення № 7 |
|
18.12 |
|
|
53 |
Діагностувальна робота № 6 Діалог |
|
19.12 |
|
|
54 |
Аналіз діагностувальної роботи. Початкова форма прикметника |
67-68 |
23.12 |
|
|
55 |
Вправляння у відмінюванні прикметників |
|
25.12 |
|
|
56 |
Підсумковий урок |
|
26.12 |
|
|