Діагностувальна робота «Дієслово»
1.Випиши дієслова і постав до них питання.
Лелеки на зиму летять у теплі краї. Але якось двоє із них залишилися зимувати в нашому селі. Ці лелеки ще з літа навідуються до пташника і годуються біля курей.
А як настали холоди, вони зовсім переселились у пташник. Не бояться людей і беруть їжу просто з рук.
2.Утвори від поданих іменників дієслова в неозначеній формі.
Сміх, біль, змагання, бажання.
3.Випиши дієслова. Познач над кожним його число.
Насунула чорна хмара. Линув густий дощ. Люди поховалися по домівках. Миготіли блискавки, гримів грім.
4.Спиши текст і підкресли дієслова. Познач їх час.
Цвіте верба. На клені з'явилися пучечки зелених квітів. Бджоли впізнали їх і гудуть серед віття. Скоро білими квітами вкриються сади.
5.Спиши речення. Постав дієслова, що в дужках, у формі теперішнього часу.
1. З ким ти (дружити)? 2. Ми (навчатися) в четвертому класі. 3. Як ви (добиратися) до школи? 4. Коли ти (виконувати) домашні завдання? 5. Ми (сидіти) за першою партою.
6.Утвори від поданих дієслів три форми майбутнього часу і запиши.
Зачиняти, прокидатися.
( У майбутньому часі дієслова відповідають на питання: Що буде робити? Що робитиме? Що зробить?)
7.Встав пропущені орфограми і спиши.
Ти вранці прок…да…….я – водою вм…ва……..я.
А квітка прок…да……..я – росою ум…ва……..я.
Ти вранці просн…....я – мамі усміхн……..я.
Пташечка просн….….я – сонечку всміхн….….я.