Діагностувальна робота "Дієслово"

Про матеріал
Перевіряю свої досягнення з теми «Дізнаюся більше про дієслово». Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Дізнаюся більше про дієслово»; виховувати спостережливість, інтерес до оточуючого, дбайливе ставлення один до одного.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота «Дієслово»

1.Випиши дієслова і постав до них питання.

     Лелеки на зиму летять у теплі краї. Але якось двоє із них залишилися зимувати в нашому селі. Ці лелеки ще з літа навідуються до пташника і годуються біля курей.

А як настали холоди, вони зовсім переселились у пташник. Не бояться людей  і беруть їжу просто з рук.

 

2.Утвори від поданих іменників дієслова в неозначеній формі.

Сміх, біль, змагання, бажання.

 

3.Випиши дієслова. Познач над кожним його  число.

     Насунула чорна хмара. Линув густий дощ. Люди поховалися по домівках. Миготіли блискавки, гримів грім.

 

4.Спиши текст і підкресли дієслова. Познач їх час.

     Цвіте верба. На клені з'явилися пучечки зелених квітів. Бджоли впізнали їх і гудуть серед віття. Скоро білими квітами вкриються сади.

 

5.Спиши речення. Постав дієслова, що в дужках, у формі теперішнього часу.

1. З ким ти (дружити)? 2. Ми (навчатися) в четвертому класі. 3. Як ви (добиратися) до школи? 4. Коли ти (виконувати) домашні завдання? 5. Ми (сидіти) за першою партою.

 

6.Утвори від поданих дієслів три форми майбутнього часу і запиши.

Зачиняти, прокидатися.

   (  У майбутньому часі дієслова відповідають на питання: Що буде робити? Що робитиме? Що зробить?)

 

7.Встав пропущені орфограми і спиши.

Ти вранці прок…да…….я – водою вм…ва……..я.

А квітка прок…да……..я – росою ум…ва……..я.

Ти вранці  просн…....я – мамі усміхн……..я.

Пташечка просн….….я – сонечку всміхн….….я.

 

 

docx
Додано
9 березня
Переглядів
715
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку