Діагностувальна робота з тем «Числівник» і «Займенник»

Про матеріал
Діагностувальна робота з тем «Числівник» і «Займенник» Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів з тем «Пригадую числівники» і «Досліджую займенники»; виховувати спостережливість, інтерес до оточуючого, дбайливе ставлення один до одного.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з тем «Числівник» і «Займенник»

1.Випиши з поданих слів числівники. Постав до них питання і запиши поряд.

      Третій, трійка, потрійний, три, потроювати, трикутник, троюрідний.

 

2.Запиши числові вирази словами, вживаючи прийменники від і до.

                  70 – 30 = 40                    60 + 20 = 80

 

3.Запиши відповіді на запитання. Числівники записуй словами.

  1. До котрої години ти перебуваєш у школі?
  2. З котрої години розпочинаються уроки?
  3. О котрій годині ти лягаєш спати?

 

4.Прочитай речення. Випиши особові займенники і в дужках напиши особу і число.

Я люблю читати книжки. Вона частувала синичок насінням соняшника, і вони зліталися до її вікна. Ти запитуєш – ми відповідаємо.

 

5.Спиши словосполучення, поставивши займенник, що в дужках, у відповідні форми. Позач їх відмінок.

      Подаруй (він); підкажи (ми); звернись до (вона); розкажу (ти).

 

6.Прочитай текст. Встав пропущені займенники.

 

Старші хлопці грали у волейбол. До ……. підійшов малий Петрусь.   ………. дуже хотілося пограти з …....... .    Але хлопці не помічали .…….. .

7.Спиши текст, виправивши в ньому недолік.

     Собаки походять від дикого вовка. Собак приручили дуже давно. Собакам доручали стерегти житло. Собаки стали відданими друзями людей.

 

docx
Додано
9 березня
Переглядів
315
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку