Діагностувальна робота «Додаємо і віднімаємо числа з переходом через десяток у межах 20»

Про матеріал
Дана розробка допоможе визначити вміння здобувачів освіти другого класу додавати і віднімати числа з переходом через десяток у межах 20,визначати порядок виконання дій у виразах, , аналізувати та розв'язувати задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел.
Перегляд файлу

Прізвище,  ім`я учня _______________________Дата_________             

Діагностувальна робота № 2

Тема « Додаємо і віднімаємо числа з переходом через десяток у межах 20»

 

1.Запиши числа у порядку зростання

56,  90,  39,  13,  46,  30,  83,  99,  7,  19,  55

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Визнач, у якому виразі дія віднімання виконується другою.

 

а) 8 + (7 - 6)              б) 4 + 3 – 5            в) (8 – 3) + 2       

 

3. Запиши у клітинці таку цифру,  щоб одержати істинну рівність.

 

34 + 2      = 54                               23 + 4      = 67

 

4. Запиши, яке значення має кожен вираз.

 

57 – (2 + 5) =                             56 – (10 + 6) =

 

28 – (3 + 5) =                             36 – (10 + 4) =

5. Виконай зручним способом.

 12 – 5=                                         8 + 4 =

 6 + 6 =                                         11 – 7 =

 3 + 9 =                                         18 – 9=

Вирази

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 6. Розв'яжи задачу.

У майстрині є 7 фіолетових намистин, 5 зелених,а рожевих – стільки, скільки фіолетових і зелених разом. Скільки у майстрині рожевих намистин? 

C:\Users\IraFedirko\Desktop\PLK17-500x500.jpg

                                         Задача                 

C:\Users\IraFedirko\Desktop\572f7c418a088154917d601d.png

        

7. Прочитай завдання, обчисли і накресли відрізок.
Одна бджілка пролетіла від квіточки до вулика відстань завдовжки 50 см. А інша – на 40 см менше. Яку відстань пролетіла інша бджілка? Обчисли  ти накресли відрізок такої ж довжини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                           

Самооцінювання___________________________________

Завдання для мене були:                                       Мій настрій:

Результат пошуку зображень за запитом "мій настрій смайлики"Дуже легкі

Легкі

Не знаю

Складні

Дуже складні

 

Характеристика результатів навчання

Номер завдання

Результат

Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа.

1,5

 

Володіє навичками додавання і віднімання чисел.

2,3,4

 

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок.

6

 

Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури.

7

 

 

docx
Додав(-ла)
Заєць Людмила
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
9 січня
Переглядів
939
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку