Прізвище, ім`я учня _______________________Дата_________
Діагностувальна робота № 2
Тема « Додаємо і віднімаємо числа з переходом через десяток у межах 20»
1.Запиши числа у порядку зростання
56, 90, 39, 13, 46, 30, 83, 99, 7, 19, 55
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Визнач, у якому виразі дія віднімання виконується другою.
а) 8 + (7 - 6) б) 4 + 3 – 5 в) (8 – 3) + 2
3. Запиши у клітинці таку цифру, щоб одержати істинну рівність.
34 + 2 = 54 23 + 4 = 67
4. Запиши, яке значення має кожен вираз.
57 – (2 + 5) = 56 – (10 + 6) =
28 – (3 + 5) = 36 – (10 + 4) =
5. Виконай зручним способом.
12 – 5= 8 + 4 =
6 + 6 = 11 – 7 =
3 + 9 = 18 – 9=
Вирази
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Розв'яжи задачу.
У майстрині є 7 фіолетових намистин, 5 зелених,а рожевих – стільки, скільки фіолетових і зелених разом. Скільки у майстрині рожевих намистин? |
|
Задача
7. Прочитай завдання, обчисли і накресли відрізок.
Одна бджілка пролетіла від квіточки до вулика відстань завдовжки 50 см. А інша – на 40 см менше. Яку відстань пролетіла інша бджілка? Обчисли ти накресли відрізок такої ж довжини.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самооцінювання___________________________________
Завдання для мене були: Мій настрій:
Дуже легкі
Легкі
Не знаю
Складні
Дуже складні
Характеристика результатів навчання |
Номер завдання |
Результат |
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа. |
1,5 |
|
Володіє навичками додавання і віднімання чисел. |
2,3,4 |
|
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок. |
6 |
|
Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури. |
7 |
|