Дата ___________________________ Прізвище та ім’я _________________________________________
Діагностувальна робота № 1 робота з мовними одиницями «Фонетичні закономірності української мови» В-1
1. Постав наголос у словах. Підкресли голосні букви.
Гілка, родина, ходить, калюжі.
2. Покажи стрілочкою звукову схему кожного слова.
Ведмідь єнот заєць
= о – о- - о - = о = - о = о=
3. Прочитай вірш. Підкресли букви, які позначають м’які приголосні звуки. Побудуй звукову схему виділеного слова.
- Знову мокрі черевики! – сварить Вову мама.
- Ти, мабуть, в усіх калюжах встигнув побувати?
- Що ви, мамо, - каже Вова,- не хвилюйтесь дуже:
Ще й на завтра залишилось чотири калюжі!
4. Прочитай словосполучення. Встав пропущені букви
Молода бері_ка
Ле__кий вітер
Золота ри__ка
Гострі кі__ті
5. Прочитай речення. Встав пропущені слова.
До двох додати три – буде________________.
Від десяти відняти один – буде____________.
Зірвані квіти швидко______________.
6. Склади речення зі словами розкриваючи дужки.
Кі(г, х)ті, , бу(т,д)ка, фу(т,д)бол
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Підпиши світлини. Підкресли у словах дзвінкі звуки
________________ ____________ ________________
8. Встав пропущені букви (е,и). Запиши слова в множині.
В__сна________________ ч_сло_____________
С_стра________________ пл__че___________
Щ_т__________________ р__бро___________
Дата ___________________________ Прізвище та ім’я _________________________________________
Діагностувальна робота № 1 робота з мовними одиницями «Фонетичні закономірності української мови» В-2
Ложечка, ворона, вітер, білка.
2. Покажи стрілочкою звукову схему кожного слова.
Місяць язик тюлень
= о – о - = о = о = = о – о =
3. Прочитай вірш. Підкресли букви, які позначають м’які приголосні звуки. Побудуй звукову схему виділеного слова.
- Знову мокрі черевики! – сварить Вову мама.
- Ти, мабуть, в усіх калюжах встигнув побувати?
- Що ви, мамо, - каже Вова,- не хвилюйтесь дуже:
Ще й на завтра залишилось чотири калюжі!
4. Прочитай словосполучення. Встав пропущені букви
Цікава кни__ка
гарячі пері__ки
ло__ка цукру
залізничний во__зал
5. Прочитай речення. Встав пропущені слова.
Зерно за щокою носить _______________.
Ліжко тверде, а подужка _____________.
Вивчи вірш на _______________.
6. Склади речення зі словами розкриваючи дужки.
Ле(г, х)ко, боро(т,д)ьба, про(з,с)ьба
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Підпиши світлини. Підкресли у словах дзвінкі звуки
___________ ___________ ______________
8. Встав пропущені букви (е,и). Запиши слова в множині.
Ч_сло_____________
пл__че___________
р__бро___________