Діагностувальна робота "Досліджуємо іменник"

Про матеріал

Діагностувальна робота з української мови для 4 класу із завданнями відкритого та закритого типу. Робота з мовними одиницями.

Перегляд файлу

Діагностувальна робота з української мови  «Досліджуємо іменник»

  1. варіант

1. На які питання відповідає іменник?

А) Хто? Що?          Б) Який? Яка? Яке?             В) Що робить?

2. Визнач рядок, у якому всі слова іменники.

А) читач, читання, читає;        Б) сміх, смішний, сміятися;

                        В) ріка, річка, річечка.

3. Познач  прислів’я з іменниками – антонімами.

А) З великої хмари -  малий дощ.

Б) Праця чоловіка годує, а лінь марнує.

В) Багато слухай, мало говори.

4. Визнач рядок, у якому всі іменники середнього роду.

А) ліс, степ, місяць;       Б) море, вікно, поле;       В) груша, медаль, гривня.

5. Визнач, у якому відмінку вжиті іменники вужем, полем, кутом.

А) в родовому відмінку;

Б) в називному відмінку;

В) в орудному відмінку.

6. Познач рядок, у якому іменники вживаються лише в однині.

А) річка, море, океан;                         Б) молоко, золото, сіль;     

                              В) поїзд, автобус, літак.

7. Визнач рід іменників.

     Трава (…), дощ (….), садівник (…), джерело (…), олівець (…).

8. Провідміняй іменник калина.

9. Запиши іменники, подані в дужках, у потрібній формі. Визнач їх відмінок. Надпиши відмінок над іменником.

     Подарувати (друг),  срібною (роса), тримає в (рука), вода з (криниця).

10. Запиши речення, поставивши іменники у множині.

     По дорозі мчить автобус.  Сивий туман укрив поле.

11. Спиши текст, розкриваючи дужки.

     Айстра схожа на яскраву (зірочка). Цвіте вона в (серпень). Існує легенда, що айстра – це зірка, що задивилась з (небо) на (земля) і полетіла до (люди).

Діагностувальна робота з української мови  «Досліджуємо іменник»

  1. варіант

1. Що виражає іменник?

А) ознаку предмета;           Б) назву предмета;               В) дію предмета

2. Визнач рядок, у якому всі слова іменники.

А) радість, радісний, радіти;                 Б) сніг, зима, сніжинка;

                                      В) сміх, смішний, сміється.

3. Познач  прислів’я з іменниками – антонімами.

А) З великої хмари -  малий дощ.

Б) Багато слухай, мало говори.

В) Праця чоловіка годує, а лінь марнує.

4. Визнач рядок, у якому всі іменники чоловічого роду.

А) ліс, степ, місяць.          Б) море, вікно, поле.        В) груша, медаль, гривня.

5. Визнач, у якому відмінку вжиті іменники книгою, кашею, радістю.

А) в родовому відмінку;

Б) в орудному  відмінку;

В) в називному відмінку.

6. Познач рядок, у якому іменники вживаються лише в множині.

А) річки, моря, океани;                  Б) двері, штани, окуляри; 

                                В) поїзди, автобуси, літаки.

7. Визнач рід іменників.

     Поле (…), вулиця (…), голуб (…), слива (…), кінь (…).

8. Провідміняй іменник мова.

9. Запиши іменники, подані в дужках, у потрібній формі. Визнач їх відмінок. Надпиши відмінок над іменником.

     Зустріч з (друг), у новій (шуба), милувався (природа), дорога до (ліс).

10. Запиши речення, поставивши іменники у множині.

     По дорозі мчить автомобіль.  У нашому лісі живе білка.

11. Спиши текст, розкриваючи дужки.

     Стоїть лелека на одній (нога) і думає, як далі жити. Радіє він, що село будується, але бачить, що люди (краса) забувають. Нищать (природа), забруднюють (вода).

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Галюта Оксана
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 січня 2023
Переглядів
1092
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку