Тема: Герої та героїні балад (ГР1 – усно взаємодіє)
Модельна навчальна програма
«Зарубіжна література. 5–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (у редакції 2023 року)
Автори Ніколенко О. М., Ісаєва О. О., Клименко Ж. В., Мацевко-Бекерська Л. В., Юлдашева Л. П., Рудніцька Н. П., Туряниця В. Г., Тіхоненко С. О., Вітко М. І., Джангобекова Т. А.
Підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти
Авторський колектив: О. Ніколенко, Л. Мацевко-Бекерська, Н. Рудніцька, Л. Ковальова, В. Туряниця, Н. Базильська, О. Гвоздікова, Д. Лебедь
1. Визначте, про що розповідає кластер.
УНТ 1б.
Невеликий обсяг Робін Гуд
Честь Прованс
Делорж Динаміка
2. Дати відповідь на питання. Які звірі були в клітці? («Рукавичка»)
А) Лев і тигр 1б.
Б) Лев і ведмідь
В) Тигр і пантера
Г) Лев, тигр і пантера
3. Встановіть відповідність між героєм твору та країною, де народився твір.
А) Маріан 1. Шотландія 1б.
Б) Кунігунда 2. Польща
В) Княжна 3. Англія
Г) Старий пікт 4. Франція
4. Установіть послідовність подій.
А) Лицар підійшов до клітки. 1б.
Б) Дама кинула рукавичку.
В) Лицар кинув рукавичку назад.
Г) Лицар підняв рукавичку.
5. Перекажіть уривок, де показано мужність, хоробрість та гідність Делоржа.
4б.
6. Інтерв’ю кореспондента з Робіном Гудом. Підібрати питання, як Робін Гуд став розбійником.
4б.
Відповіді:
Б – 4
В – 2
Г – 1