Діагностувальна робота (ГР2 - працює з текстом) з теми: "Герої та героїні балад" (зарубіжна література 7 клас НУШ)

Про матеріал
Діагностувальна робота (ГР2 - працює з текстом) з теми: "Герої та героїні балад" (зарубіжна література 7 клас НУШ) Підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти Авторський колектив: О. Ніколенко, Л. Мацевко-Бекерська, Н. Рудніцька, Л. Ковальова, В. Туряниця, Н. Базильська, О. Гвоздікова, Д. Лебедь
Перегляд файлу

Тема: Герої  та героїні балад (ГР2)

Модельна навчальна програма

«Зарубіжна література. 5–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (у редакції 2023 року)

Автори Ніколенко О. М., Ісаєва О. О., Клименко Ж. В., Мацевко-Бекерська Л. В., Юлдашева Л. П., Рудніцька Н. П., Туряниця В. Г., Тіхоненко С. О., Вітко М. І., Джангобекова Т. А.

 

Підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти

Авторський колектив: О. Ніколенко, Л. Мацевко-Бекерська, Н. Рудніцька, Л. Ковальова, В. Туряниця, Н. Базильська, О. Гвоздікова, Д. Лебедь

 

1. Редагування тексту «Вересовий трунок»

Знайти та виправити слова   2б.

 

Їхав король російський (шотландський)

По вересовій землі;

Дзинчали завзято комахи (бджоли),

Курликали журавлі.

Та був можновладець веселий (похмурий),

Думу він думав свою:

«Владар вересового краю –

Чом з винограду (вересу) трунку не п’ю?»

 

2. Запишіть цифрами ілюстрації до балади у правильному сюжетному порядку. Доберіть цитати із твору для підписів ілюстрацій.

              5б.

C:\Users\School\Desktop\к л 4.jpgC:\Users\School\Desktop\к л 1.jpgC:\Users\School\Desktop\к л 2.jpgC:\Users\School\Desktop\к л. 3.jpg 

 

 

 

      1          2           3           4

Відповідь: 2, 3, 4, 1

2 – «Тож по черзі хай кожна скаже, Яку найбільшую любов мені Вона ділами своїми докаже».

3 – «То видно, що твоя любов до мене Не так-то вірна та гаряча. То ж будь прогнана з мого двору!».

4 – «На голові сніжне волосся рвав, І в груди бивсь, і дер лице до крові, І на дочок він помсту визирав За брак у них дитячої любові».

1 – «Дочка, як лиш про горе батька вчула, Сей час йому з підмогою прийшла, Свою зневагу давнюю забула, Йому потіху й радість принесла».

 

3. Знайдіть відповідності: висловлювання і кому з героїв балади воно належить.

            2б.

Висловлювання

 

Герой

 

«Ну що ж, покажи нам свій хист. Якщо влучиш у ціль – двадцять срібних монет від мене, а як не влучиш - прочухан».

Роб

 

«Ха! – вигукнув він. – Хвастати майстер, а стріляти не вмієш! Ось тобі з мого іграшкового лука!»

Ватажок лісників

 

«Ну от що, Робе Мандрівнику.. Хочеш на службу до мене?»

«Одноокий»

 

«А по правді, мені зовсім не потрібна ота золота цяцька; я просто хотів допекти ненависному шерифу».

Шериф

 

4. Скласти план балади Ф. Шиллера «Рукавичка».

3б.

 

docx
Додано
26 листопада
Переглядів
2
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку