Діагностувальна робота із зарубіжної літератури для учнів 6 класу на тему "Не здаватися у життєвих випробуваннях ( Анна Гавальда "35 кіло надії", Джек Лондон "Жага до життя", Міхае

Про матеріал
Діагностувальна робота в 2-х варіантах із зарубіжної літератури для учнів 6 класу на тему "Не здаватися у життєвих випробуваннях ( Анна Гавальда "35 кіло надії", Джек Лондон "Жага до життя", Міхаель Енде "Джим Гудзик і машиніст Лукас")". Завдання різного рівня складності: Завдання 1-6 - тести з вибором однієї правильної відповіді; Завдання 7-8 - на встановлення відповідності, відтворити послідовність подій. Завдання 9 - відкритої форми; Завдання 10 - творче.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота № 4

Не здаватися в життєвих випробуваннях

(Анна Гавальда «35 кіло надії», Джек Лондон «Жага до життя», Міхаель Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»

Варіант 1

Початковий рівень (3 бали за правильно виконані завдання)

У завданнях 1-6 виберіть ОДИН правильний варіант відповіді.

 

1.Хто з цих письменників є представником американської літератури?

 А Джек Лондон                                              Б Анна Гавальда

 В Ульф Старк                                                   Г Міхаель Енде

 

2. Жанр твору «35 кіло надії»

А. Роман                                                                         Б. Новела

В. Оповідання                                                                Г. Повість

 

3. Скільки років Грегуару з твору Анни Гавальди «35 кіло надії»?

А 10                                                      Б 15

В  12                                                     Г 13

4. Про яку сумну подію Джим Ґудзик та Лукас дізнаються від Фін-Пона ?

А. Імператор захворів                                                                          Б. У імператора викрали дочку

В. Імператор помер                                                                              Г. Імператор розпочав війну

 

5. Що повинен був зробити Лукас за вказівкою короля?

А. Позбутися Емми

Б. Залишити острів

В. Відправити Джима додому

Г. Не спілкуватися з Джимом

 

6. Що Грегуару подарувала Марі?

А. Книгу                                                                                          Б. Кольорові олівці

В. Ручку                                                                                           Г. Блокнот

 

Середній рівень

 Завдання 7 на встановлення відповідності (1,5 бали)

7. Установіть відповідність між іменами героїв та їхніми репліками:

 

Ім’я

Репліка

 

А) Невідомий

1. «До трьох років, точно можу сказати, я жив щасливо. А потім пішов до школи.»

Б)  Мері

2.  «Для початку я тебе гарно відшмагаю, зззолотце моє! Щоб ти тррримав свого поганого язззика за зззубами!»

В) Грегуар

3. «Деякі школи бувають навіть нівроку. До того ж учителями там працюють не дракони, а цілком нормальні люди, серед яких іноді трапляються й башковиті».

Г) пані Кутняк

4. «Я не залишу свого найкращого друга. Або ми залишимося на острові втрьох, або разом попливемо звідси геть».

Д) Джим Гудзик

5. "У цього хлопчика голова як решето, золоті руки і величезне серце. Якщо постаратися, із нього вийде толк"

Е) Лукас

6. «Якби нам бодай два патрони з тих, що в схованці».

                                              

 

 

8. Відновіть послідовність подій у творі Джека Лондона «Жага до життя» (1,5 бала)

     67 сірників

     Заховані сухарі

     Пошук дичини, риби.

     Кістки Біла

     Зустріч з ведмедем, вовками

     Біл покидає друга

     Порятунок головного героя

     Галюцинації

Достатній рівень (3 бали)

9. Літературний диктант

У якій країні жив машиніст Лукас?

Як звали короля з твору «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»?

Як було врятовано героя оповідання «Жага до життя»?

Що було знайдено у ліжку головного героя твору «Жага до життя»?

Чому мама дала ляпаса Грегуару?

У якому віці Грегуара віддали до школи?

 

Високий рівень ( 3 бали)

10. Які риси вдачі допомагають Джиму Гудзику і машиністу Лукасу вистояти в небезпечних ситуаціях?(1,5 б.)

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

11.Що допомогло героєві оповідання Джека Лондона « Жага до життя» вижити, перемогти у важкій ситуації? (1,5 б.)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Діагностувальна робота № 3

Не здаватися в життєвих випробуваннях

(Анна Гавальда «35 кіло надії», Джек Лондон «Жага до життя», Міхаель Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»

Варіант 2

Початковий рівень (3 бали за правильно виконані завдання)

У завданнях 1-6 виберіть ОДИН правильний варіант відповіді.

 

1.Хто з цих письменників є представником німецької літератури?

 А Джек Лондон                                              Б Анна Гавальда

 В Ульф Старк                                                   Г Міхаель Енде

 

2. Жанр твору «Жага до життя»

А. Роман                                                                         Б. Новела

В. Оповідання                                                                Г. Повість

 

3. У скільки років Грегуара віддали до школи?

А 8                                                        Б 3

В  6                                                       Г 5

4. Що герой твору "Жага до життя" викидав по дорозі до рятівного берега?

А. Сірники                                                                          Б. Рушницю

В. Золото                                                                              Г. Набої

 

5. Для чого Джим і машиніст Лукас прибули до Драконового міста?

А. Щоб перемогти драконів

Б. Знайти загублений лист

В. Щоб звільнити принцесу

Г. Щоб знайти нових друзів

 

6. Хто у родині Ґрегуара був для нього головною людиною і другом?

А. Батько                                                                                          Б. Бабуся

В. Мама                                                                                           Г. Дідусь

 

Середній рівень

 Завдання 7 на встановлення відповідності (1,5 бали)

7. Установіть відповідність між іменами героїв та їхніми характеристиками:

 

Ім’я героя

Характеристика

 

А) Грегуар

1. « …він не любив митися, як, втім, і всі хлопчики його віку. Він ніяк не міг узяти в толк, навіщо йому митися, якщо у нього чорна шкіра і все одно не видно, яка у нього шия, брудна або чиста».

Б)  Невідомий

2.  «На довгій худій шиї виразно стримів борлак, а з хижої пащі стирчав єдиний зуб, надаючи драконячому пискові цілком мерзенного виразу.»

В) Лі Ши

3. Сором’язливий і замкнутий хлопець. Він не любить спілкуватися з людьми, і він вважає себе не таким, як усі. Він любить малювати, але боїться показати свої роботи комусь, крім себе. майстер на всі руки.

Г) пані Кутняк

4. «Його штани подерлися об гостре каміння , з колін сочилася кров, залишаючи червоні сліди. Тоді він поклав клунок на землю й почав підкрадатись до птахів плазом, як кіт до горобця »

Д) Джим Гудзик

5. У школі був відмінником, першим у класі з усіх предметів: з математики, французької, англійської, історії.

Е) Дідусь

6. «Мила маленька дівчинка з двома чорними кісками й ніжним личком, які бувають у порцелянових мандалійських лялечок…»

                                              

 

 

8. Відновіть послідовність подій у творі Анни Гавальди «35 кіло надії» (1,5 бала)

     Грегуар іде до школи

     Вступ до омріяного ліцею

     Сварки батьків

     Грегуара виганяють зі школи

     Дідусь у ліцеї

     Дідусь у лікарні

     Лист у ліцей Граншан

     Щасливе дитинство Грегуара

Достатній рівень (3 бали)

9. Літературний диктант

  1. Назвіть країну, у якій жили дракони?
  2. Як звали дочку мандалійського імператора з твору «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»?
  3. Де відбувалися події оповідання «Жага до життя»?
  4. Скільки сірників було у головного героя твору «Жага до життя»?
  5. Через який предмет Грегуара відрахували зі школи?
  6. Найкраще у Грегуара виходило…?

 

Високий рівень ( 3 бали)

10. Напишіть, яким ви уявляєте майбутнє Грегуара Дюбоска після школи( за повістю Анни Гавальди « 35 кіло надії») (1,5 б.)

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

11. Через які випробування довелося пройти героєві оповідання Джека Лондона  « Жага до життя»? (1,5 б.)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Марчишин Любов Зіновіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Хомич Алла Георгіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Булдакова Олена Георгіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Ліхожон Ганна Іванівна
    Пані Вікторіє! Щиро дякую за надану допомогу! Робота цікава, змістовна! Завдання високого рівня спонукають дітей критично і творчо мислити.Здоров'я, миру і творчої наснаги Вам!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
24 лютого
Переглядів
9298
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку