Контрольна робота
Творчість Джека Лондона. А. Гавальди. М.Енде
Різнорівневі завдання
І варіант
(з 1 по 7 -1б)
1. Джек Лендон – це письменник із
а) Англії; б) Польщі; в) США.
2. Що вважала за потрібне робити (та й робила) Дракониха у своїй школі, якщо учень не знає предмету («Джуим Ґудзик і машиніст Лукас»):
а) пояснити йому знову;
б) відшмагати із насолодою;
в) виключити із школи.
3. Жанр твору Джека Лондона «Жага до життя»:
а) оповідання; б) повість; в) роман?
4. Грегуара із повісті «35 кіло надії» виключили із школи вдруге через:
а) погану успішність;
б) поведінку на уроці фізкультури;
в) через конфлікт із директором.
5. Яка тема твору «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»:
а) дружба і взаємодопомога;
б) поваги до представників різних рас, націй;
в) поваги до різних національностей, народів;
г) всі вище зазначені.
6. Що повинен був перебороти безіменний герой (Джек Лондон «Жага до життя»)?
7. Кому належать слова: «Я тебе не розумію! Ти ненавидиш школу і робиш все, щоб затриматися у ній якомога довше»?
8.(2 бали) Сформулюй головну тему твору «35 кіло надії».
9.(3 бали) (одне на вибір)
1. Змалюйте словесну картину суворої Півночі, в якій опинився герой оповідання «Жага до життя», використовуючи епітети, метафори й порівняння, що трапляються в тексті.
2. Як різні випробування впливають на формування характеру підлітка. («35 кіло надії»)
3. Пофантазуй і напиши подальшу долю Джима та Лі Ши. («Джим Ґудзик і машиніст Лукас»)
Контрольна робота
Творчість Джека Лондона. А.Гавальди. М.Енде
Різнорівневі завдання
ІІ варіант
(з 1 по 7 -1б)
1. Анна Гавальда – це письменниця
а) англійська;
б) американська;
в) французька.
2. Біл із оповідання «Жага до життя» загинув, тому що:
а) не ворався із ведмедем;
б) вибрав золото;
в) помер від холоду.
3. Жанр твору Джим Ґудзик і машиніст Лукас»:
а) а) оповідання; б) повість; в) роман?
4. Грегуар «35 кіло надії» навчився читати, тому що:
а) це була його мрія; б) хотів догодити мамі і дідусю; в) хотів прочитати книжку «1000 справ для умілих рук».
5. Яка тема твору «35 кіло надії»:
а) виживання підлітка в світі, в якому він не може адаптуватися через певні розумові проблеми;
б) поваги до різних рас, націй, національностей, народів;
в) як людина бореться за життя в Білій Пустелі.
6. Поясни чому загинув Біл (Джек Лондон «Жага до життя»)?
7. Кому належать слова: «…Я люблю самостійних людей, які вміють добиватися своєї мети, зрозуміло?»
8. (2 бали)Сформулюй головну ідею твору «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».
9.(3 бали) (одне на вибір)
1. Змалюйте словесну картину суворої Півночі, в якій опинився герой оповідання «Жага до життя», використовуючи епітети, метафори й порівняння, що трапляються в тексті.
2. Як різні випробування впливають на формування характеру підлітка. («35 кіло надії»)
3. Пофантазуй і напиши подальшу долю Джима та Лі Ши. («Джим Ґудзик і машиніст Лукас)