Діагностувальна робота "Людина розширює свої можливості"

Про матеріал
Діагностувальна робота "Людина розширює свої можливості" складено відповідно до змісту підручника «Я досліджую світ. З клас». Автори: Олена Іщенко, Олена Ващенко, Людмила Романенко, Катерина Романенко, Лілія Козак, Оксана Кліщ. Видавництво «Літера ЛТД» (за Типовою освітньою програмою колективу авторів під керівництвом Р. Б. Шияна).
Перегляд файлу

 

Діагностувальна робота

Людина розширює свої можливості

Прізвище та ім'я _______________________________________________

Дата _________________________________________________________

  1. Накресліть схему “Види транспорту” (в залежності від місця пересування). Наведіть 2-3 приклади кожного виду транспорту. Підкресліть назву найдешевшого виду транспорту.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Яку інформацію можна дізнатися з квитка на поїзд? ______________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Яких правил поведінки потрібно дотримуватися на залізничному вокзалі та в аеропорту? ______________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Запишіть кілька назв професій, які забезпечують роботу транспорту.

________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Позначте хибні твердження:

А) клин допомагає підняти предмет;

Б) гвинт використовують для з'єднання предметів;

В) блок використовують для піднімання і опускання предметів;

Г) важіль використовують, щоб зважити предмети.

  1. Наведіть приклади використання магнітів. ______________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Сила, яка стримує рух об'єкта, називається ___________________ .

 

  1. Розгляньте малюнки. Під кожним запишіть, які прості механізми використані.

А) Б) В)Г)

 

Д)Е)  

 

 

  1. Розгляньте малюнок. З якою швидкістю буде обертатися нижня шестерня? А) з більшою; Б) з меншою; В) швидкість обок коліс буде однаковою.

  1. Розгляньте малюнок. Перша шестерня (зліва) рухається зліва направо. Позначте стрілками напрямок руху кожної шестерні. 

 

Якими були ці завдання для вас?

А) легкими;

Б) складними;

В) деякі завдання було виконати складно.

 

Що ви відчуваєте після виконання завдань?

А) задоволення;

Б) незадоволення;

В) мені байдуже.

 

docx
Додано
21 грудня
Переглядів
10
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку