Тема. Моніторингова діагностувальна робота за І семестр
1. Як називаються герої книжки «Веселка щастя для України» Ганни Остапенко, з якими ми подорожували весь навчальний рік?
А) Жевжики
Б) Жужики
В) Живчики
Г) Жарики
2. Якою країною ми подорожували разом з жевжиками?
А) Україною
Б) Угорщиною
В) Угандою
Г) Уругваєм
3. На якому малюнку зображена карта України?
А) Б)
В)
4. З'єднай відому особу з його видом діяльності.
А) космонавт
Б) письменниця
В) аероконструктор
Г) письменник, художник
Ґ) співак
5. Віднови ланцюг живлення.
Відповідь:
6. Пригадай правила поведінки під час грози. Познач всі правильні дії
А) Бігай
Б) Склади парасольку
В) Стань під деревом
Г) Вимкни телефон
Ґ) Залізь у воду
7. Продовж речення
1)У разі виникнення пожежі я телефонуватиму за номером [101, 102, 103, 104]
2)Якщо украли мій велосипед, то я зателефоную за номером [101, 102, 103, 104]
3)Якщо комусь із рідних стане погано, я обов'язково наберу [101, 102, 103, 104]
4)Раптом я відчую сильний запах газу, неодмінно зателефоную за номером [101, 102, 103, 104]
8. Уяви ситуацію: кілька учнів з класу постійно дражнять свою однокласницю, псують її речі, штовхають, насміхаються з її зовнішнього вигляду. Як називаються подібні дії?
А) Гра
Б) Дружба
В) Булінг (цькування)
9. Що потрібно зробити, щоб відновити свою енергію?
Поновні (відновлювальні) Непоновні (невідновлювані)