Діагностувальна робота "Людина та її організм"

Про матеріал
Діагностувальна робота №6 "Людина та її організм", 3 клас (за підручником Т.Гільберг та С.Тарнавської)
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №6

«Людина та її здоров’я. Організм людини»

Прізвище, ім’я _______________________________________________

Дата ______________________

 

  1. G:\книжка дитяча система\дитяча система книжка\система людини в зображеннях\дитячі системи_книжка-50.jpgG:\книжка дитяча система\дитяча система книжка\система людини в зображеннях\дитячі системи_книжка-52.jpgG:\книжка дитяча система\дитяча система книжка\система людини в зображеннях\дитячі системи_книжка-56.jpgПідпиши системи органів людини, які  ти знаєш.

G:\книжка дитяча система\дитяча система книжка\система людини в зображеннях\дитячі системи_книжка-55.jpg                                                                          

 

           

 

                                                                             

                               

 

G:\книжка дитяча система\дитяча система книжка\система людини в зображеннях\дитячі системи_книжка-53.jpgG:\книжка дитяча система\дитяча система книжка\система людини в зображеннях\дитячі системи_книжка-54.jpg

 

 

 

 

  1. Оберіть правильні відповіді. Яка роль шкіри для нашого організму.

    Захищає внутрішні органи

    Запобігає проникненню хвороботворних мікробів

    Крізь пори проникає вода в організм

    Через шкіру людина дихає

    Захищає від спеки і холоду

  1. Позначте ˅ що слугує опорою тіла людини.

       Головний мозок

       Скелет

       М’язи

       Кінцівки

  1. Заповніть таблицю «Кровоносна система»

Орган

Яку роль виконує цей орган

Серце

 

Вени

 

Артерії

 

 

  1. Підкресліть органи дихальної системи.

Носова порожнина, печінка, трахея, бронхи, нирки, легені, глотка, печінка, діафрагма стравохід, гортань.

    

  1. Знайди і зафарбуй слова, які називають складові опорно-рухової системи.

СТРАВОХІДАПЕМ’ЯЗИЛЕГЕНІВПКРОВТПА

НЕАСУДИНИВСКЕЛЕТОШВЕНИОНШКІРА

  1. Intestines png 1 » PNG ImageУльтразвукове дослідження підшлункової залози | БРАСС. Клінічний центр  загального здоров'я та естетичної хірургії
    Стокові фотографії Шлунок та роялті-фрі зображення Шлунок | Depositphotos®Як не пропустити ураження печінки?З’єднай стрілками різного кольору орган та його назву.

 

          Печінка                    Кишківник                         Підшлункова залоза               Шлунок

  1. Встанови відповідність між системами органів і їх функціями.

Опорно-рухова                               Забезпечує рух крові

Чуття                                               Перетравлює їжу

Травна                                             Підтримання і рух тіла

Кровоносна                                    Забезпечує організм киснем

Дихальна                                        Зв'язок організму з навколишнім світом

9. Нервова система складається з ___________________________________________________

____________________________________________________________.

10. Дай визначення поняттю «мозок».

Мозок – це _____________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

11. Напиши яку роль виконують нерви в організмі людини.

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

  1. Закінчи речення. Впиши назви органів чуття.

 

Ми визначаємо, що лимон кислий за допомогою _________________(орган _____________),  що поверхня гладенька – __________________(орган _________________), що сонце жовтого кольору – _______________ (орган ___________), що квіти приємно пахнуть –  _______________ (орган ____________), що колядку співають –  _______________ (орган ______________).

  1. Допиши, яку систему організму може перевірити кожен з цих лікарів.

Дерматолог –  ________________________________________                                                                                  

Травматолог – ________________________________________

Кардіолог –   _________________________________________

Пульмонолог – _______________________________________

Отоларинголог – _____________________________________

Гастроентеролог – ____________________________________                                        

Невролог – __________________________________________

Окуліст – ___________________________________________

  1. У родині Бондарів є: установи, до якої групи людей вони належать за віком.

Дідусь: Данило Григорович – 91 рік ________________________________________________.

Бабуся: Степанида Іванівна –  64 роки ______________________________________________.

Мама: Василина Максимівна – 38 років _____________________________________________.

Тато: Микола Олександрович – 45 років ____________________________________________.

Донька Олеся – 20 років __________________________________________________________.

Племінник Олег – 15 років ________________________________________________________.

Донька Квітослава – 9 років _______________________________________________________.

Син Ярослав – 10 місяців – ________________________________________________________.

  1. Напиши декілька порад, які допоможуть вберегти

шкіру: _________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

 вуха: _________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

очі: ____________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

I:\ДІАГНОСТУВАЛЬНІ РОБОТИ\З клас\Українська мова\img141.jpg Бланк оцінювання

 

Бланк оцінювання

 

Вміння

Завдання

В.р

Д.р

С.р

П.р

Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

 

 

 

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

8

 

 

 

 

9

 

 

 

 

10

 

 

 

 

11

 

 

 

 

12

 

 

 

 

14

 

 

 

 

Моделює звернення про допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, пояснює їх можливі наслідки і свої дії

13

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 листопада
Переглядів
43
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку