Діагностувальна робота з української мови. Мовна тема. Іменник. Користуйтеся.
ПІ учня_________________________________ Дата_____________________
Діагностувальна робота
Робота з мовними одиницями з теми «Дізнаюся більше про іменники»
І варіант
1. Іменник -
а) частина мови, що називає предмет
б) частина мови, що означає дію предмета
в) частина мови, що називає ознаку предмету
2. На яке питання відповідають іменники , що є назвами неістот ?
а ) Що ?
б) Хто ?
в) Котрий ?
3. Вибери словосполучення, у якому всі слова пишуться з великої букви.
а) (Т, т)арас (Ш, ш)евченко.
б) (М, м)істо (К, к)иїв.
в) (К, к)іт (М, м)урчик.
4. Познач рядок, в якому іменники вживаються тільки в однині .
а ) молоко, золото, сонце
б ) шафа , диван , стілець
в ) автомобіль , гараж , дорога
5. Подані іменники запиши в множині.
Парта - _________________.
Книга - _________________.
Олівець - ________________.
6. Спиши іменники. Визнач рід.
Село, казка, озеро, пшениця, портфель, лимон.
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
7. Від поданих прикметників утвори іменники.
Зразок: швидкий – швидкість.
Сильний - _________________________
Здоровий - _________________________
Молодий - _________________________
8 . Спиши , вставляючи потрібні за змістом іменники .
Настала холодна ( що ? ) … . Випав білий пухнастий ( що ? ) … . Річки й озера замерзли і вкрились ( чим ? ) … . Раді зимі ( хто ? ) … . Вони катаються ( на чому ? ) … , … , … .
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Результат діагностувальної роботи:
Самоаналіз
Мені було дуже легко |
|
Можу працювати краще |
|
Мені потрібна допомога |
|
Мені було дуже важко |
|
Коментар вчителя ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рівень |
Високий |
Достатній
|
Середній |
Початковий
|
|
|
|
|
ПІ учня_________________________________ Дата_____________________
Діагностувальна робота
Робота з мовними одиницями з теми «Дізнаюся більше про іменники»
ІІ варіант
1. Іменники – це … .
а) частина мови, що називає предмет
б) частина мови, що означає дію предмета
в) частина мови, що називає ознаку предмету
2. На яке питання відповідають іменники , що є назвами істот ?
а ) Що ?
б) Хто ?
в) Котрий ?
3. Вибери словосполучення, у якому всі слова пишуться з великої букви.
а) (Л,л)еся (У,у)країнка.
б) (М,м)істо (О,о)деса.
в) (С,с)обака (П,п)ушок.
4. Познач рядок іменників , які вживаються тільки у множині .
а ) огірок , капуста , помідор
б ) каштани , жолудь , гриб
в ) штани, сани, окуляри
5. Подані іменники запиши в однині.
Хвилі – _________________ .
Дерева – ________________.
Яблука – ________________.
6. Спиши іменники. Визнач рід.
Травичка, небо, дощик, риба, робот, озеро.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
7. Від поданих дієслів утвори іменники.
Зразок: читати – читання.
Плавати - _________________________
Сміятися - _________________________
Радіти - _________________________
8.Спиши, вставляючи потрібні за змістом іменники.
(Хто?) … ходять до школи. У портфель вони складають (що?) …, … . У класі вони сидять (за чим?) … . Щодня у школярів є уроки (чого?) … .
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Результат діагностувальної роботи:
Самоаналіз
Мені було дуже легко |
|
Можу працювати краще |
|
Мені потрібна допомога |
|
Мені було дуже важко |
|
Коментар вчителя ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рівень |
Високий |
Достатній
|
Середній |
Початковий
|
|
|
|
|