Діагностувальна робота . Мовна тема. Іменник. 3клас

Про матеріал

Діагностувальна робота з української мови. Мовна тема. Іменник. Користуйтеся.

Перегляд файлу

ПІ учня_________________________________ Дата_____________________

 

Діагностувальна робота

       Робота з мовними одиницями з теми  «Дізнаюся більше про іменники» 

І варіант

1.  Іменник -

а)  частина мови, що називає предмет

б)  частина мови,  що означає дію предмета

в)  частина мови, що називає ознаку предмету

 

2. На яке питання відповідають іменники , що є назвами неістот ?

а )  Що ?

б)   Хто ?

в)   Котрий ?

 

3. Вибери словосполучення, у якому всі слова пишуться з великої букви.
а)  (Т, т)арас  (Ш, ш)евченко.
б)  (М, м)істо  (К, к)иїв.
в)  (К, к)іт   (М, м)урчик.

 

4. Познач рядок, в якому іменники вживаються  тільки в однині .

а )  молоко, золото, сонце

б )  шафа , диван , стілець

в )  автомобіль , гараж , дорога

 

5. Подані іменники запиши в множині.

          Парта -  _________________.

      Книга -  _________________.

          Олівець -  ________________.

 

6. Спиши іменники. Визнач рід.

Село, казка, озеро, пшениця, портфель, лимон.

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

7. Від поданих прикметників утвори іменники.

Зразок:  швидкий – швидкість.

Сильний  -    _________________________

Здоровий   - _________________________

Молодий  -  _________________________

 

 

 

 

 

 

8 . Спиши , вставляючи потрібні за змістом іменники .

        Настала холодна ( що ? ) …  . Випав білий пухнастий ( що ? ) …  . Річки й озера замерзли і вкрились ( чим ? ) …  .  Раді зимі ( хто ? ) …  .  Вони катаються ( на чому ? ) … , … , …  .

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат діагностувальної роботи:

 

Самоаналіз

 

      Мені було дуже легко

 

      Можу працювати краще

 

      Мені потрібна допомога

 

      Мені було дуже важко

 

 

 

Коментар вчителя ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Рівень

Високий

Достатній

 

Середній

Початковий

 

 

 

 

 

ПІ учня_________________________________ Дата_____________________

 

Діагностувальна робота

       Робота з мовними одиницями з теми  «Дізнаюся більше про іменники» 

ІІ варіант

 

1. Іменники – це … .

а)  частина мови, що називає предмет

б)  частина мови,  що означає дію предмета

в)  частина мови, що називає ознаку предмету

 

2. На яке питання відповідають іменники , що є назвами істот ?

а )  Що ?

б)   Хто ?

в)   Котрий ?

 

3. Вибери словосполучення, у якому всі слова пишуться з великої букви.
а)  (Л,л)еся  (У,у)країнка.
б)  (М,м)істо  (О,о)деса.
в)   (С,с)обака  (П,п)ушок.

 

4. Познач рядок іменників , які вживаються тільки у множині .

а )  огірок , капуста , помідор

б )  каштани , жолудь , гриб

в )  штани,  сани, окуляри

 

5. Подані іменники запиши в однині.

    Хвилі –  _________________ .

    Дерева –  ________________.

    Яблука –  ________________.

 

6. Спиши іменники. Визнач рід.

        Травичка, небо, дощик, риба, робот, озеро.

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

 

7. Від поданих дієслів утвори іменники.

Зразок:  читати – читання.

Плавати  -    _________________________

Сміятися   - _________________________

Радіти  -  _________________________

 

 

 

 

 

8.Спиши, вставляючи потрібні за змістом іменники.

(Хто?) … ходять до школи.  У портфель вони складають (що?) …, … .  У класі вони сидять (за чим?) … .  Щодня у школярів є  уроки  (чого?) … .

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________      

 

 

 

 

 

 

 

 

 Результат діагностувальної роботи:

 

Самоаналіз

 

      Мені було дуже легко

 

      Можу працювати краще

 

      Мені потрібна допомога

 

      Мені було дуже важко

 

 

 

Коментар вчителя ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Рівень

Високий

Достатній

 

Середній

Початковий

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Попович Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шпак Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Хтема Жанна
Додано
26 січня 2022
Переглядів
7094
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку