У представленій розробці діагностична робота з математики для учнів 2 класу по темі "Множення і ділення чисел 3 і 4".Робота містить два варіанти і складається із 6 завдань.
Діагностична робота з математики по темі «Множення і ділення чисел 3 і 4»
Прізвище, ім’я__________________________________________________
1 варіант
1. Обчисли.
3*9 +36 = 4*8 -14 =
(63 -35) : 4 = (34 – 25) *3 =
24 : 4+ 21: 3 = 2*8 + 37 =
2. Знайди значення виразу с: 4+38, якщо с = 32.
_______________________________
3.Розв’яжи задачу.
Для учнів художньої школи придбали 3 коробки кольорових олівців по 6 олівців у кожній коробці і 24 простих олівців. Скільки всього олівців купили?
1)______________________________________________________________
2)______________________________________________________________
Відповідь:_______________________________________________________________________________
4. Накресли два відрізки: перший завдовжки 2 см, а другий – у 4 рази більший. ___________________
5. «Віднови» рівності.
___ * 4 =20 36 : __ = 9 __ : 4 = 6
6. Знайди периметр трикутника зі сторонами завдовжки 6 см , 12 см, 22 см. _____________________________________________________________
Діагностична робота з математики по темі «Множення і ділення чисел 3 і 4»
Прізвище, ім’я___________________________________________________
2 варіант
1.Обчисли.
3* 8 + 48 = 3*9 – 9 =
(73 – 45) : 4 = (48 – 39) * 4 =
20 : 4 +28 : 4 = 2*7 + 44 =
2. Знайди значення виразу с : 4 + 64, якщо с = 36.
_________________________________
3. Купили 5 пакетів апельсинів по 4 кг і бананів - 43 кг . Яка маса покупки?
1) ___________________________________________________________________
2)___________________________________________________________________
Відповідь:____________________________________________________________
4. Накресли два відрізки: перший завдовжки 3 см, а другий – у 4 рази більший. ___________________
5. «Віднови» рівності.
___ * 4 =24 28 : ___ = 7 ___ : 4 = 4
6. Знайди периметр трикутника зі сторонами завдовжки 6 см , 12 см, 22 см.
_______________________________________________________