4 кл. Діагностувальна робота № 3
Варіант 1
1. Запиши цифрами числа.
- 32 тисячі 145 одиниць;
- 780 одиниць класу тисяч і 37 одиниць класу одиниць;
- двісті вісім тисяч чотири;
- триста двадцять одиниць другого класу і сто дві одиниці першого класу.
2. Запиши числа 385 024 і 51 963 як суми розрядних доданків.
3. Порівняй числа.
123 123 … 123 321 567 678 … 56 678
456 789 … 456 780 708 156 … 780 156
4. Обчисли вирази.
30 000 : 100 + 700 = 200 · 100 : 1000 =
90 000 : 1000 : 9 = 40 000 : 100 : 2 =
5. Знайди значення виразу ( 787 – а ) : 10, якщо а = 137,
а = 287, а = 407.
6. Розв’яжи задачу.
З першої ділянки зібрали 135 кг помідорів, а з другої – третину маси помідорів, що зібрали з першої. Усі помідори розклали в ящики, по 10 кг у кожний. Скільки ящиків знадобилося?
7. Розв’яжи геометричну задачу.
Довжина прямокутника 8 см, ширина 6 см. Побудуй квадрат, периметр якого дорівнює периметру прямокутника.
4 кл. Діагностувальна робота № 3
Варіант 2
1. Запиши цифрами числа.
- 320 тисяч 67 одиниць;
- 81 одиниця класу тисяч і 378 одиниць класу одиниць;
- триста чотири тисячі дев’ять;
- дев’ятсот одиниць другого класу і шістсот три одиниці першого класу.
2. Запиши числа 743 091 і 68 523 як суми розрядних доданків.
3. Порівняй числа.
87 890 … 878 090 457 786 … 63 678
678 890 … 678 980 780 206 … 708 206
4. Обчисли вирази.
30 · 1000 : 100 = 400 · 100 : 1000 =
5 000 : 100 · 2 = 60 000 : 100 : 2 =
5. Знайди значення виразу ( 406 – х ) : 10, якщо х = 106,
х = 126, х = 206.
6. Розв’яжи задачу.
З першої ділянки зібрали 128 кг огірків, а з другої – половину маси огірків, що зібрали з першої. Усі огірки розклали в ящики, по 8 кг у кожний. Скільки ящиків знадобилося?
7. Розв’яжи геометричну задачу.
Довжина прямокутника 9 см, ширина 7 см. Побудуй квадрат, периметр якого дорівнює периметру прямокутника.