Діагностувальна робота Варіант 1
Нумерація чисел в межах мільйона. Величини.
Прізвище, ім’я учня/учениці __________________________________________
Дата_____________________
_____________________________________________________________
_____329 000______ _______90 000______
_____550 001______ _______60 100______
1708 =_______________________________
20 600=_______________________________
1684____1690
67 350___65 900
5 000∙10:100= 345:10=
60 000:10= 4 500:1 000=
2кг 100г =_______г 65хв =___год___хв
8ц 05кг= _______кг 30м 50см =_____дм
3хв:6=
4доби:3=
Діагностувальна робота Варіант 2
Нумерація чисел в межах мільйона. Величини.
Прізвище, ім’я учня/учениці __________________________________________
Дата_____________________
_____________________________________________________________
_____249 000______ _______80 000______
_____370 001______ _______90 100______
5604 =_______________________________
30 500=_______________________________
2745____2547
68 350___65 400
4 000∙10:100= 458:10=
25 000:10= 7 200:1 000=
3кг 200г =_______г 85хв =___год___хв
9ц 03кг= _______кг 40м 50см =_____дм
5год:6=
2доби:3=