Діагностувальна робота "Нумерація чисел у межах мільйона. Величини."

Про матеріал
Діагностувальна робота допоможе вчителеві визначити рівень знань учнів 4 класу з теми "Нумерація чисел в межах мільйона. Величини."
Перегляд файлу

Діагностувальна робота                                                           Варіант 1

   Нумерація чисел в межах мільйона. Величини.

Прізвище, ім’я учня/учениці __________________________________________

Дата_____________________

  1. Запиши цифрами числа :Три тисячі три,  сім тисяч сто двадцять, двадцять п’ять тисяч шістсот, тридцять одна тисяча десять, сто сімдесят тисяч один, дев’ятсот п’ятдесят три тисячі.

_____________________________________________________________

 

  1. Записати «сусідів» кожного із чисел:

_____329 000______       _______90 000______

_____550 001______       _______60 100______

 

  1. Розкласти на розрядні доданки:

1708 =_______________________________

20 600=_______________________________

 

  1. Порівняти числа:

1684____1690

67 350___65 900

 

  1. Обчисли:

5 000∙10:100=                                       345:10=       

60 000:10=                                           4 500:1 000=

 

  1. Виконай перетворення:

2кг 100г =_______г                             65хв =___год___хв

8ц 05кг= _______кг                             30м 50см =_____дм

 

  1. Виконай дії з іменованими числами:

3хв:6=

4доби:3=

 

  1. Знайди площу поля прямокутної форми , якщо його довжина дорівнює 400м, а ширина – 100м.

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота                                                           Варіант 2

   Нумерація чисел в межах мільйона. Величини.

Прізвище, ім’я учня/учениці __________________________________________

Дата_____________________

  1. Запиши цифрами числа :вісім тисяч сто тридцять, тринадцять тисяч п’ять,  сто шістдесят тисяч двадцять, чотириста сімдесят тисяч дванадцять, вісімсот сорок одна тисяча,сто вісімдесят тисяч три.

_____________________________________________________________

 

  1. Записати «сусідів» кожного із чисел:

_____249 000______       _______80 000______

_____370 001______       _______90 100______

 

  1. Розкласти на розрядні доданки:

5604 =_______________________________

30 500=_______________________________

 

  1. Порівняти числа:

2745____2547

68 350___65 400

 

  1. Обчисли:

4 000∙10:100=                                       458:10=       

25 000:10=                                           7 200:1 000=

 

  1. Виконай перетворення:

3кг 200г =_______г                             85хв =___год___хв

9ц 03кг= _______кг                             40м 50см =_____дм

 

  1. Виконай дії з іменованими числами:

5год:6=

2доби:3=

 

  1.  Знайди площу земельної ділянки, що має форму квадрата зі стороною 20м.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Gubenko Helen
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, Контрольні роботи
НУШ
Додано
4 листопада 2022
Переглядів
9819
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку