Діагностувальна робота
Прізвище, ім`я___________________________________ Дата _______________
Перевірка мовних знань і вмінь по темі «Речення»
Варіант 1
1. Обери спонукальне речення.
А) Мий руки правильно! Б) Треба правильно мити руки.
В) Як мити руки правильно?
2. Головні слова у реченні називаються…
А) Прикметник і присудок Б) Підмет і дієслово В) Підмет і присудок
3. Речення за метою висловлювання бувають :
А) Розповідні, питальні, спонукальні Б) Окличні, неокличні
4. Спишіть речення. Підкресліть головні і другорядні члени речення.
Стоїть на узліссі тендітна берізка. Її тоненькі гілочки звисають до землі.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Спиши речення правильно записуючи слова, що в дужках у формі звертання. Постав розділові знаки в реченні.
(Андрій) де ти бував?
Будь ласка (мама) прочитай мені казку.
(Зайчик) з тобою так весело грати.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Установи зв’язок слів у реченні за питаннями.
У блакитному небі посміхається сонечко.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Склади речення зі словосполученням цікава книга . Підкресли головні члени речення.
___________________________________________________________________________
Діагностувальна робота
Прізвище, ім`я___________________________________ Дата _______________
Перевірка мовних знань і вмінь по темі «Речення»
Варіант 2
1.Речення виражає ...
А) закінчену думку Б) не виражає думку В) незакінчену думку
2. Речення за інтонацією бувають :
А) Розповідні, питальні, спонукальні Б) Окличні, неокличні
3. Знайди розповідне речення.
А) Прийшла рання весна. Б) Прийди,весна,з радістю!
В) Чи скоро до нас завітає весна?
4. Спишіть речення. Підкресліть головні і другорядні члени речення.
Сумно стоїть над ставком плакуча верба. Схилила віти та уважно дивиться у воду.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5 . Спиши речення правильно записуючи слова, що в дужках у формі звертання. Постав розділові знаки в реченні.
(Білочка) що ти гризеш?
(Бабуся) дякую тобі за подарунок.
Будь ласка ( дідусь) допоможи змайстру вати літачок.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Установи зв’язок слів у реченні за питаннями і запиши.
Вітерець розмітає легенькі сніжинки.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Склади речення зі словосполученням весела гра . Підкресли головні члени речення.
___________________________________________________________________________