Дата: ________________ Прізвище, ім’я учня: ________________________
Діагностувальна робота
Тема. Займенник.
І варіант
1. Вибери правильну відповідь.
Займенник:
а) є назвою предмета;
б) є назвою ознаки предмета;
в) вказує на предмети, ознаки та кількість, але не називає їх.
2. Познач рядок де усі слова займенники.
а) він, ними, їх;
б) ми, ти, на;
в) вона, але, мене.
3. Він, її, ним – займенники …
а) 1 особи;
б) 2 особи;
в) 3 особи.
4. Яким займенником у поданому реченні можна замінити виділений іменник?
Сьогодні у Ганусі був піднесений настрій.
а) вона;
б) у неї;
в) у її.
5. Що це за займенник 1 ос. множ. Д. в. ?
а) нам б) вам в)тобі
6. Запиши словосполучення, узгодивши займенники з дієсловами. В дужках запиши особу і число займенників.
Допоможу (він) - _______________________________________________
Ходімо з (вона) - _______________________________________________
Подарую (ми) - ________________________________________________
Виріс переді (ти) -________________________________________________
7. Запиши текст, заміняючи займенники 1 особи однини на займенники 3 особи множини.
Я люблю відпочивати в селі. У мене багато друзів, з якими я ходжу в ліс. Вечорами я слухаю бабусині казки.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Чи маєш домашнього улюбленця?
Напиши про це текст (3-4 речення). Використовуй займенники
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
№ з/п |
КОД |
№ завдання |
Рівні
|
1 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане |
6,7,8 |
|
2. |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує іх для вдосконалення мовлення. |
1,2,3,4,5,6 |
|
3. |
Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами миовлення, дотримується правил культури спілкування. |
7, 8 |
|
Дата: ________________ Прізвище, ім’я учня: ________________________
Діагностувальна робота
Тема. Займенник.
ІІ варіант
1. Особові займенники відповідають на питання ….
а) прикметника;
б) іменника;
в) іменника, прикметника, числівника.
2. Познач рядок де усі слова займенники.
а) він, але, ви;
б) ми, ти, їм;
в) вона, ти, на.
3. Він, її, ним – займенники …
а) 1 особи;
б) 2 особи;
в) 3 особи.
4. Яким займенником у поданому реченні можна замінити виділений іменник?
У дятла багато роботи в садочку.
а) він;
б) у нього;
в) у його.
5. Що це за займенник 3 ос. множ. Д. в. ?
а) нам б) вам в) їм
5. Тобі, тебе, тобою - займенники:
а) 1 особи;
б) 2 особи;
в) 3 особи.
5. Запиши займенники у потрібній формі. В дужках познач особу і число займенників
З (ти) - _________________________________________________________
Під (ми) -_________________________________________________________
За (він) - _________________________________________________________
Переді (я) -_______________________________________________________
6. Запиши текст, замінюючи займенники 1 особи однини на займенники 2 особи однини.
Друг завжди готовий прийти мені на допомогу. Він завжди мене зрозуміє і пробачить. Друг розділить зі мною радість і горе.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Як ти ставишся до тварин? Чи маєш домашнього улюбленця? Напиши про це текст (3-4 речення).
Використовуй займенники.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання для мене були:
Дуже легкі Легкі Складні Дуже складні Не знаю
Бланк оцінювання
№ з/п |
КОД |
№ завдання |
Рівні
|
1 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане |
6,7,8 |
|
2. |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує іх для вдосконалення мовлення. |
1,2,3,4,5,6 |
|
3. |
Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами миовлення, дотримується правил культури спілкування. |
7, 8 |
|