Діагностувальна робота «Прикметник»

Про матеріал
Діагностувальна робота для перевірки знань здобувачів освіти з теми «Прикметник». Складається з 10 різнорівневих завдань, додатково є рамка для самооцінювання та оцінювання учнів вчителем.
Перегляд файлу

 

Олаф | Холодное сердце Вики | Fandom _____________________________________

         здобувач/здобувачка освіти 4 класу                                                                  

                   

                          Діагностувальна робота з української мови

                     Тема «Прикметник»

1 варіант

1. Виконай тестові завдання 

  1. Урок розвитку зв'язного мовлення. Тема: «Складання загадки про сніжинку» (2  клас. Українська мова)Познач рядок,  у якому подано прикметники.

                                 А    зимовий, засніжений, срібна

                                 Б    зима, красива, заметіль

                                 В    сваритися, мести, похмура

  1. Познач рядок, у якому всі прикметники вжито у формі множини.

 А     білосніжний, казковий, чарівний

 Б     білосніжні, казкова, чарівна

 В     білосніжні, казкові, чарівні

  1. Познач, з якою частиною мови зв'язаний прикметник.

           А    з іменником

           Б    з прийменником

           В    з дієсловом

2. Прочитай текст. Підкресли прикметники разом з іменниками,

     з якими вони пов'язані. Познач  число прикметників.

Photopodium.com - Зимний парк.

  Білокоса красуня примчала на білому коні в сади і парки. Торкнулася чарівною паличкою верхівок замріяних дерев. І заіскрилися на них срібні шапки і білосніжні сукні. У холодному небі повільно пли­вуть білі хмари, ніби великі кораблі.

 

 

3. Прочитай   словосполучення.   Встав   пропущені закінчення в  словах. Познач рід прикметників.        

Кришталев___    іній                   срібляст___   мереживо

крижан___       бурулька             пухнаст___    ковдра

морозн___    повітря                     сердит___   вітер

4. Утвори  прикметники  від поданих слів  і запиши їх у колонку. Добери до кожного антонім і запиши в другу колонку.

 

Холод,  сила,  світло, сонце, сум.   Наприклад: сніг -сніговий

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

 5. Добери   синоніми   до   поданих   прикметників і запиши.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Тема: «Складання загадки про сніжинку» (2  клас. Українська мова) 

Веселий,  __________________________________________      

Чемний,   ___________________________________________    

Відважний,   _________________________________________

Охайний, _____________________________________________

 

  6. Від поданих прикметників за допомогою префіксів або суфіксів 

                           утвори форми  ступенів порівняння прикметників  і  запиши.

Наприклад: добрий – добріший - найдобріший

 

    Холодний  – _____________________________________________________

    Сильна  – _______________________________________________________

    Білий    ________________________________________________________

 

    7. Утвори назви вулиць від поданих власних назв і запиши.

Київ,  Прага,  Луцьк,  Франція,  Польща,  Туреччина, Італія, Греція.

Наприклад: Карпати -  Карпатська

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  8. Спиши  словосполучення, дописуючи закінчення прикметників. Вгорі надпиши рід цих прикметників. 

     Несподіван__  щастя,  надійн___   товариш, яскрав___ квітка.

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9.Спиши речення. Підкресли прикметники та визнач їх відмінок. 

      Маленькі діти довго гуляли на свіжому повітрі. У сосновому лісі діти бачили прудку білочку. Земля вкрита пухнастою ковдрою. Он полетів ключ перелітних птахів.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

10. Напиши  текст про погоду за вікном, використовуючи якомога

                              більше прикметників (3 – 5 речень).

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Самооцінювання

Урок розвитку зв'язного мовлення. Тема: «Складання загадки про сніжинку» (2  клас. Українська мова)Урок розвитку зв'язного мовлення. Тема: «Складання загадки про сніжинку» (2  клас. Українська мова)                                             Познач  (Як тобі було виконувати завдання?)

Урок розвитку зв'язного мовлення. Тема: «Складання загадки про сніжинку» (2  клас. Українська мова)

 

 

 

 

 

Бланк оцінювання    діагностувальної  роботи з  української мови  (для вчителя)

 

Характеристика результатів навчання

№ завдання

Рівень

результату

  • Пише              розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і  редагує написане.

1-9

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для  вдосконалення мовлення ( має уявлення про прикметник).

1

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для  вдосконалення мовлення (визначає число прикметників).

2

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для  вдосконалення мовлення (визначає рід  прикметників).

3

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для     вдосконалення мовлення (утворює прикметники від іменників, добирає антоніми та синоніми).

4,5

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для       вдосконалення мовлення (утворює форми ступенів порівняння прикметників).

6

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для       вдосконалення мовлення (правильно вимовляє і записує прикметники на -ський,

 -цький,-зький ).

7

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для       вдосконалення мовлення (розрізняє відмінкові закінчення прикметників, визначає відмінки).

8

 

Будує  зв’язні висловлювання  (розповідь, опис, міркування,                      діалог)  в усній i письмовій формах.

9

 

 

 

 

 

 

 

Олаф | Холодное сердце Вики | Fandom

 _____________________________________

         здобувач/здобувачка освіти 4 класу                                                                  

                 

                  Діагностувальна робота з української мови

                     Тема «Прикметник»

2 варіант

 

1. Виконай тестові завдання 

  1. Урок розвитку зв'язного мовлення. Тема: «Складання загадки про сніжинку» (2  клас. Українська мова)Познач рядок,  у якому подано прикметники.

                                 А    кришталева, холод, мерехтіти

                                 Б    кришталевий, холодний, мерехтливий

                                 В    зима, сніг, холодний

  1. Познач рядок, у якому всі прикметники вжито у формі множини.

 А     пухнастий, снігова, сердита

 Б     пухнасті, снігове, сердите

 В     пухнасті, снігові, сердиті

  1.  Познач, з якою частиною мови зв'язаний прикметник.

           А    з іменником

           Б    з прийменником

           В    з дієсловом

2. Прочитай текст. Підкресли прикметники разом з іменниками,

     з якими вони пов'язані. Познач число прикметників.

Повний Місяць у лютому — коли повний Місяць у лютому 2023, повний Місяць  січень 2023, значення / NVНад річкою спускався тихий вечір. Оксамито­ве сяйво срібного місяця сипалось на сонні кущі, замріяні дерева, засніжені лісові галявини. Морозна ніч накривала своїми білими шатами землю. Місячне сяйво виблискувало на зимовій ковдрі.

3. Прочитай   словосполучення.   Встав   пропущені закінчення в

                  словах. Познач рід прикметників.        

Вечірн__    прохолода                    зимов___   вечір

солов’їн___     спів                          зорян___    небо

свіж___    повітря                        дивовижн___   краса

 

4. Утвори  прикметники  від поданих слів  і запиши їх у колонку Добери до кожного антонім і запиши в другу колонку.

Сніг,  зима, молодість,  весело,  прохолода.  Наприклад: сила -сильний

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                         

 5. Добери   синоніми   до   поданих   прикметників і запиши.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Тема: «Складання загадки про сніжинку» (2  клас. Українська мова) 

Кмітливий,  __________________________________________      

Спритний,   ___________________________________________    

Відважний,   _________________________________________

Охайний, _____________________________________________

 

6.  Від поданих прикметників за допомогою префіксів або суфіксів  утвори форми  ступенів порівняння прикметників  і  запиши.

 Наприклад: добрий – добріший - найдобріший

    Білий  – _____________________________________________________

    Рідна   – _______________________________________________________

    Смачний     ________________________________________________________

 

 7. Утвори назви вулиць від поданих власних назв і запиши.

Львів,  Прилуки,  Рига,  Угорщина,  Запоріжжя, Німеччина, Тернопіль, Іспанія.

Наприклад: Карпати -  Карпатська

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Спиши, дописуючи закінчення прикметників. Визнач рід цих прикметників.

   Біл___ лебідь,  надійн___ здоров’я ,  струнк___ береза.

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Підкресли прикметники та визнач їх відмінок. 

      На сонну землю падає лапатий сніг. У вишневому садочку соловейко щебетав. Ранньою росою вмиваються квіти. Я поплив у світ дитячих мрій.   

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

10. Напиши  текст про погоду за вікном, використовуючи якомога

                              більше прикметників (3 – 5 речень).

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Самооцінювання

                                             Познач  (Як тобі було виконувати завдання?)

Урок розвитку зв'язного мовлення. Тема: «Складання загадки про сніжинку» (2  клас. Українська мова)Урок розвитку зв'язного мовлення. Тема: «Складання загадки про сніжинку» (2  клас. Українська мова)Урок розвитку зв'язного мовлення. Тема: «Складання загадки про сніжинку» (2  клас. Українська мова)

 

 

 

 

 

Бланк оцінювання    діагностувальної  роботи з  української мови  (для вчителя)

 

Характеристика результатів навчання

№ завдання

Рівень

результату

  • Пише              розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і  редагує написане.

1-9

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для  вдосконалення мовлення ( має уявлення про прикметник).

1

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для  вдосконалення мовлення (визначає число прикметників).

2

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для  вдосконалення мовлення (визначає рід  прикметників).

3

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для     вдосконалення мовлення (утворює прикметники від іменників, добирає антоніми та синоніми).

4,5

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для       вдосконалення мовлення (утворює форми ступенів порівняння прикметників).

6

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для       вдосконалення мовлення (правильно вимовляє і записує прикметники на -ський,

 -цький,-зький ).

7

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для       вдосконалення мовлення (розрізняє відмінкові закінчення прикметників, визначає відмінки).

8

 

Будує  зв’язні висловлювання  (розповідь, опис, міркування,                      діалог)  в усній i письмовій формах.

9

 

 

 

docx
Додано
15 грудня
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку