Діагностувальна робота. Речення.

Про матеріал
Діагностувальна робота містить завдання на узагальнення матеріалу за розділом " Речення ". Робота складається з двох варіантів, у яких є тестові завдання і письмові.
Перегляд файлу

                 Діагностувальна робота

                     Тема.         Речення

                           1 -  варіант

  1. Речення виражає:

а) закінчену думку;

б) звертання.

     2. Речення складається із:

          а) зв’язаних за змістом слів;

          б) букв.

     3. Слова пишуться в реченні:

         а) окремо;

         б) разом.

     4. Прочитай вірш. Підкресли питальні речення.

         Піднімає джміль фіранку.

         Каже: - Доброго вам ранку!

         Як вам, бджілко, ночувалось?

         Чи дощу не почувалось?

     5. Допиши потрібні слова

         Учень читає ( що? ) ___________________________

        Пташка мостить ( що? ) _______________________________

   6. Склади речення зі слів.

       Журавлі, небі, в, летять, високо.

       __________________________________________

       _____________________________________________

   7. Прочитай речення. Підкресли підмет і присудок.

      Тихесенько вітер віє. Зацвіла в долині червона калина.

   8. Встанови зв’язок слів у реченні.

       Олесь читав цікаву казку.

       Олесь ( що робив? ) ___________________________;

       читав ( що? ) ______________________________________;

       казку ( яку? ) _______________________________________ .

                               

                              2 – варіант

  1. У кінці розповідного речення ставимо:

а) крапку;

б) знак питання.

        2. За метою висловлення речення бувають:

             а) окличні, неокличні;

             б) розповідні, питальні, спонукальні.

        3. Підмет і присудок – це:

             а) головні члени речення;

             б) другорядні члени речення.

        4. Прочитай. Підкресли спонукальні речення.

            Не кидайтесь хлібом!

            Куди повзе мурашка?

            Скрізь казкова тиша.

        5. Допиши потрібні слова.

            Столяр зробив ( що? ) _____________________________

            Білка сушить ( що? ) _____________________________________

       6. Склади речення зі слів і запиши його.

           Річки, до, діти, швидко, добігли.

          _____________________________________________

          __________________________________________________

       7. Прочитай речення. Підкресли підмет і присудок.

           Настала золота осінь. Діти пішли на прогулянку в парк.

      8. Встанови зв’язок слів у реченні.

          Матуся спекла смачні пиріжки.

          Матуся ( що зробила? ) _________________________________;

          спекла ( що? ) ______________________________________;

          пиріжки ( які? ) _______________________________________.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Кміть Ліля
Додано
15 березня 2023
Переглядів
1891
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку