Діагностувальна робота
Тема. Речення
1 - варіант
а) закінчену думку;
б) звертання.
2. Речення складається із:
а) зв’язаних за змістом слів;
б) букв.
3. Слова пишуться в реченні:
а) окремо;
б) разом.
4. Прочитай вірш. Підкресли питальні речення.
Піднімає джміль фіранку.
Каже: - Доброго вам ранку!
Як вам, бджілко, ночувалось?
Чи дощу не почувалось?
5. Допиши потрібні слова
Учень читає ( що? ) ___________________________
Пташка мостить ( що? ) _______________________________
6. Склади речення зі слів.
Журавлі, небі, в, летять, високо.
__________________________________________
_____________________________________________
7. Прочитай речення. Підкресли підмет і присудок.
Тихесенько вітер віє. Зацвіла в долині червона калина.
8. Встанови зв’язок слів у реченні.
Олесь читав цікаву казку.
Олесь ( що робив? ) ___________________________;
читав ( що? ) ______________________________________;
казку ( яку? ) _______________________________________ .
2 – варіант
а) крапку;
б) знак питання.
2. За метою висловлення речення бувають:
а) окличні, неокличні;
б) розповідні, питальні, спонукальні.
3. Підмет і присудок – це:
а) головні члени речення;
б) другорядні члени речення.
4. Прочитай. Підкресли спонукальні речення.
Не кидайтесь хлібом!
Куди повзе мурашка?
Скрізь казкова тиша.
5. Допиши потрібні слова.
Столяр зробив ( що? ) _____________________________
Білка сушить ( що? ) _____________________________________
6. Склади речення зі слів і запиши його.
Річки, до, діти, швидко, добігли.
_____________________________________________
__________________________________________________
7. Прочитай речення. Підкресли підмет і присудок.
Настала золота осінь. Діти пішли на прогулянку в парк.
8. Встанови зв’язок слів у реченні.
Матуся спекла смачні пиріжки.
Матуся ( що зробила? ) _________________________________;
спекла ( що? ) ______________________________________;
пиріжки ( які? ) _______________________________________.