Діагностувальна робота. Робота з літературним твором "БЕРЕЗОВА МІТЛА" 2 клас

Про матеріал

Тест створений для перевірки та узагальнення знань дітей.

Діти мають можливість працювати самостійно з літературним твором:

прочитати текст самостійно;

дати відповіді запитання;

розуміння тексту за допомогою відкритих і закритих запитань.

Перегляд файлу

 

                   Діагностувальна робота. 

         Робота з літературним твором «Довго кували зозулі» 

 

1. Прочитай уривок із твору М. Гриценка «Довго кували зозулі».

 

                                  БЕРЕЗОВА МІТЛА Одного дня тато мені кажуть:

-Ти бачив, Дмитре, яка в нас мітла задрипана під хлівом стоїть? Треба б нову зробити.

Накачав я камери свого велика, пилку до рами прив’язав. Поїхав у лісосмугу. Хотів пиляти, та так і став. Чи з однієї берези зразу гілля на мітлу нарізати, чи з кожної потроху? Таке діло, що й без мітли вертатися не можна, знову скажуть: «Он людські діти!.. А ти й на дерево здертися не можеш…».

Берези високі, гілля од землі далеко. Підходжу до одної. Як же в неї ще гілочки забирати, коли он рубці кругом од свердликів – сік весною хтось точив…  Друга така красива та зелена, та гладенька така. Молода душа… Не буду й цієї займати. Третя, навпаки, - нещасна. Уже хтось обчухрав* її майже до самого вершечка…

Отак походив я, походив… А потім почав назбирувати по одній малесенькій гілочці з кожної берези. Воно ж не так болить, коли – по одній…

До вечора обійшов усю лісосмугу. Тато в дворі зустріли:

-                     Щось ти, Дмитре, малувато нарізав.

-                     Та, - кажу, вистачить. Воно ж мітла легкою повинна бути, замашною*. А то ви робите завжди таку, що тільки ворота нею підпирати,

-                     не піднімеш. Хіба ж то діло?

 

* Обчухрати – обдерти, оббити, обламати, обрубати (гілля, листя та ін.).

Замашна – це та, якою легко замахуватися, виконувати якусь роботу (тут: підмітати).

 

 

2.   Придумай і запиши свій заголовок твору.

 

image

 

3.   Хто автор оповідання " Довго кували зозулі? "

 

image       Автор               

       Тато Дмитрика       

                Дмитрик    

4.   Розділи текст на три частини за змістом.

 

5.   Склади запитання до кожної з частин і запиши їх.

 

image

 

image

 

 

 

6.   Як ти вважаєш, яка головна думка у цьому творі? 

Запиши її одним реченням.

image 

 

7.   Чого, на твою думку, вчить цей твір?

 

image             Мудрості

 

             Співчутливості

              

             Доброти

 

             Винахідливості

 

 

8.   Оціни свою роботу!

 

 

image

pdf
Додано
2 квітня 2023
Переглядів
776
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку