Діагностувальна робота: робота з мовними одиницями (Ця діагностувальна робота дозволить вчителю оцінити, наскільки учні володіють мовними одиницями та використовують їх правильно в

Про матеріал
Мета діагностувальної роботи: Перевірити знання учнів про частини мови, їхні форми та функції у реченні, а також вміння працювати з синонімами, антонімами, ступенями порівняння прикметників та визначати правильність побудови речень. Ця робота допомагає оцінити рівень мовної компетентності учнів у 4 класі.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота: робота з мовними одиницями

Завдання 1: Визначення частин мови

Прочитайте речення і підкресліть прикметники, дієслова та іменники:

  1. Велика зала була заповнена людьми.
  2. Ми швидко бігли до парку.
  3. Смішні коти граються на подвір'ї.
  4. Усі хлопці вже повернулися додому.
  5. Летючі птахи літають високо в небі.

Завдання 2: Визначення числа іменників

Визначте, чи є іменник у формі однини чи множини:

  1. Дівчата
  2. Річка
  3. Вогні
  4. Книга
  5. Дерево

Завдання 3: Використання синонімів та антонімів

Замість підкреслених прикметників вставте синоніми або антоніми (залежно від вказівки):

  1. Це дуже цікава книга. (Підберіть синонім)
  2. У лісі стало темно. (Підберіть антонім)
  3. Вона була щаслива від цього. (Підберіть синонім)
  4. Це легка задача. (Підберіть антонім)
  5. Він дуже розумний. (Підберіть синонім)

Завдання 4: Творення форм ступеня прикметників

Утворіть порівняльну та вищу ступінь від наступних прикметників:

  1. гарний
  2. швидкий
  3. маленький
  4. великий
  5. глибокий

Завдання 5: Визначення видів речень

Прочитайте речення і визначте їх види (розповідне, питальне, спонукальне):

  1. Чи поїдеш ти завтра на екскурсію?
  2. Я хочу побачити цей фільм.
  3. Поглянь, як гарно світить сонце!
  4. Мама допомагає мені з домашнім завданням.
  5. Що ти робиш зараз?

Завдання 6: Скласти речення

Складіть речення з використанням наступних слів:

  1. швидко, бігти, собака
  2. цікава, книжка, читати
  3. високо, птахи, літати
  4. веселий, хлопчик, грати
  5. гарний, день, сьогодні

Завдання 7: Підкресліть присудки

Підкресліть присудки в наведених реченнях:

  1. Діти бігають на вулиці.
  2. Вона малює картину.
  3. Ми швидко працюємо.
  4. Хлопці грають у футбол.
  5. Я люблю читати книги.

Завдання 8: Запишіть правильно

Виправте помилки у написанні слів:

  1. шукають, міцний, лісний
  2. цікаве, столяр, грубий
  3. співати, гучний, пісня
  4. любить, краса, учитель
  5. відпочити, легкий, полет

Завдання 9: Визначення родів іменників

Визначте рід іменників:

  1. книга
  2. дерево
  3. коти
  4. школярка
  5. місто

Завдання 10: Розберіть речення по членах

Розберіть наступні речення на головні і другорядні члени:

  1. Мама готує смачну вечерю.
  2. Хлопець швидко бігає.
  3. Діти слухають цікаву історію.
  4. Вчителька пояснює нову тему.
  5. Вони граються на подвір'ї.

 

docx
До підручника
Українська мова 4 клас (Волкотруб Г. Й.)
Додано
22 грудня 2024
Переглядів
28
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку