Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями «Іменник»
Прочитай питання. Вибери правильну відповідь із запропонованих:
1.Що таке іменники?
а) слова, що є назвами предметів
б) слова, що означають дію
в) слова, що називають ознаки предметів.
2. Визнач рід іменника трактор.
а) середній рід
б) жіночий рід
в) чоловічий рід
3. Познач рядок слів у якому записані тільки іменники.
а) м'ята, дерево, життя
б) молоко, квітне, мальви
в) світ, золото, зелений
4. Вибери словосполучення, у якому всі слова пишуться з великої букви.
а) (Т, т)арас (Ш, ш)евченко.
б) (М, м)істо (К, к)иїв.
в) (К, к) (М, м) урчик.
5. На які питання відповідає іменник?
а) кого? який?
б) де? коли?
в) хто? що?
6. Подані іменники запиши в однині, познач закінчення
парти – __________________ , хвилі – ____________________ ,
книги – __________________ , дерева – __________________,
олівці – __________________, яблука – ___________________.
7. Пошир речення іменниками
У саду росте струнка ____________.
Вдень небо затягнулося __________.
З троянди посипались на _________ пелюстки.
8. Спиши іменники. Визнач рід за зразком, познач закінчення
Зразок: дівчинка(ж.р.)
Село, казка, озеро, пшениця, портфель, олівець.
9. Спиши, вставляючи потрібні за змістом іменники
Прийшла холодна (що?) … . Випав білий пухнастий (що?) … . Річки і озера замерзли і вкрилися (чим?) … . Раді зимі (хто?) … .
Завдання на уроці для мене були |
Дуже легкі |
Легкі |
Складні |
Дуже складні |
Учень |
|
|
|
|