Дата ________________2024р. Прізвище, ім’я учня_________________________
Діагностувальна робота Робота з мовними одиницями «Текст»
1. Що таке текст?
а) речення;
б) слова;
в) зв’язані за змістом речення.
2.Заголовок – це
а)речення в тексті
б)опис тексту
в)назва тексту
3. Заголовок повідомляє
а)коли закінчиться текст
б)про що йтиметься в тексті
в)скільки речень в тексті
4.З яких частин складається текст:
а) зі слів, складів
б) зачину, речень, складів
в) зачину, основної частини, кінцівки
5.Розповідь - це текст
а )у якому щось або хтось описується
б)у якому про щось розповідається
6.Опис – це текст
а )у якому щось або хтось описується
б)у якому про щось розповідається
7.Визнач тип тексту.
У лісі ми бачили білочку. У неї коричнева шубка. Хвостик довгий і пухнастий. На вушках чорні китички. Очки, немов чорні намистинки.
а)текст-розповідь
б)текст-міркування
в) текст-опис
8.Вибери найбільш влучний заголовок до цього тексту.
Біля двору цвіте липа. Квіти жовтенькі і дуже пахучі. Раді цій порі бджоли. Стара кучерява липа виділяє багато нектару.
а) Липа
б) Нектар
9. Доповни речення словами із довідки.
Текст – це зв’язані за змістом _________________. Речення у тексті розміщенні в певній ____________________.
Слова для довідки: послідовності, речення.
10. Прочитай речення. Визнач, чи утворюють вони текст. Підкресли відповідь, яку ти вважаєш правильною.
Так Ні
Гірське повітря цілюще. Квітка едельвейс росте на неприступних скелях. На гірських стежинах можна зустріти диких тварин.
11.Розташуй речення у певній послідовності.
___Зайшла в автобус бабуся.
___Бабуся подякувала хлопчикові й сіла.
___Іванко схопився з місця.
___Їхав Іванко з мамою автобусом.
Самоаналіз |
Дуже складно |
Складно |
Легко |
Дуже легко |
Учень |
|
|
|
|
Результат |
Потребує уваги та допомого вчителя |
Результат з допомогою вчителя |
Демонструє помітний прогрес |
Має значні успіхи |
Вчитель |
|
|
|
|