Діагностувальна робота "School is cool" (Unit 1)

Про матеріал

Діагностувальна робота за темою "School is cool " (Школа - це круто!) Unit 1. за підручником англійська мова Start up Світлана Губарєва, Оксана Павліченко для учнів 4 класів.

Перегляд файлу

School is cool (Unit 1)

Name (ім’я):________________  Surname (прізвище):____________________ Class(клас):____________  Date(дата):____________________

  1. Connect the word with their translations. (Поєднайте слово з перекладом. Слова переписувати не треба! Записуєте так: 1-а, 2- b)
  1. running   a)спеціальний
  2. a prize   b)стук
  3. seaside   c)біг
  4. knock   d)прикрашати
  5. special   e)берег моря
  6. decorate   f) приз

2. Використайте правильне слово із двох варіантів та заповніть пропуски у реченнях (Записуєте тільки речення з пропуском повністю)

  1. Put is, are, am. (Заповніть пропуски словами am, is, are. Речення не переписуємо. Записуєте так, наприклад: 1) is; 2)are )
  1. Kate and Tom ___watching TV.
  2. Maths ____ mу favourite subject.
  3. I ___ a boy.
  4. He ____ a school teacher.
  5. She _____ a doctor.
  6. They  ____ full of energy.
  1. Look at Fred’s timetable and write the answers on the questions. (Подивіться на розклад Фреда і напишіть відповіді на питання повним реченням.)

Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday

Crafts

Maths

English

Ukrainian

Maths

English

Ukrainian

Art

Science

Science

English

Music

Science

Reading

Ukrainian

 

PE

IT

Ukrainian

Science

 

 

 

 

1. When does Fred has Maths?___________________________________

2. When does Fred has Science?___________________________________

3. What lessons has Fred on Friday?________________________________

  1. Write if statements are true of false. (Прочитайте речення, подивіться на годинники та оберіть варіант:True-якщо воно правдиве, false- якщо неправдиве. Речення не переписуємо. Записуєте так, наприклад:           1)  false; 2) true)

What time is it online exercise

  1. I can see clocks.
  2. The clocks are red and blue.
  3. It is  s ix o’clock on the first picture.
  4. It is  half past four on the second picture.
  5. It is  two o’clock on the third picture.
  6. It is  half past eight on the last  picture.

Універсальна картка для самооцінювання. Характеристика особистих досягнень учня діагностувальної роботи.

Tick to choose the appropriate column. Try to be sincere! (Поставте галочку, обираючи відповідну колонку)

Зелений: Це було легко! Я розумію! Я можу це зробити сам і навіть пояснити іншим.
Жовтий: Мені потрібно трохи більше пояснень.
Червоний: Було складно. Я потребую допомоги.

 

It was easy

It’s not easy

I had some problems

Задумчивый смайлик: векторна графіка, зображення, Задумчивый смайлик  малюнки | Скачати з DepositphotosIt was difficult. Help me please.

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 грудня 2023
Переглядів
49
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку