Діагностувальна робота «Словосполучення і речення»

Про матеріал
Діагностувальна робота «Словосполучення і речення» для учнів 4 класу за підручником БОЛЬШАКОВА І. ХВОРОСТЯНИЙ І.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота «Словосполучення і речення»

1. Диктант

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

2.           Склади три речення : розповідне, питальне , спонукальне про зайчика.

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _________________________

3.           Склади і запиши словосполучення.

Життя (яке?)________________  , співати (як ?)___________________, читати (що?) ________________ , танцює (що? )____________________, думати (коли?)_______________, ведмідь (який?) _________________.

4.           Побудуй  речення за схемою та підкресли головні члени речення. 

image

 

image

5.           Склади і запиши два складних речення використовуючи підмет і присудок.

image 

6.        Установи зв'язок між словами в реченні

image 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Нікуліна Любов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
25 травня 2023
Переглядів
1167
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку