Діагностувальна робота
Спілкування
І рівень ( 3 б.)
а) Справжнє та несправжнє
б) Живе та віртуальне
в) Сварка та суперечка
а) швидкість вимови елементів усного мовлення: звуків, складів, слів
б) зіткнення різних позицій і думок, у якому кожна сторона аргументовано захищає
свою позицію і спростовує докази інших
в) один із видів сучасного гармонійного спілкування
а) інтонація, слова, жести
б) слова, міміка, жести
в) інтонація, міміка, жести
ІІ рівень (2 б)
1. Маніпуляція |
А. Судження, викликане запитанням |
2. Інтонація |
Б. Конфлікт, суперечність між людьми, що призводить до погіршення стосунків |
3. Відповідь |
В. Дії людей, спрямовані на почуття і поведінку інших людей, заради отримання бажаного |
4. Мовний етикет |
Г. Сукупність мелодики, ритму, темпу, наголосу |
5.Сварка |
|
ІІІ рівень (4 б)
1. Дайте відповіді на питання:
Яка різниця між адресатом й адресантом?
Чим відрізняється гармонійне спілкування від ефективного спілкування?
ІV рівень
Скласти діалог на тему «Що корисніше для людини: фрукти чи овочі?», вживаючи аргументи й етикетні формули