Діагностувальна робота "Спілкування"

Про матеріал
Різнорівнева діагностувальна робота для учнів 5 класу з теми "Спілкування". \Завдання першого рівня - тестового характеру. Завдання другого рівня - на встановлення відповідностей. Завдання третього рівня вимагає розгорнутої відповіді. Завдання четвертого рівня - творчого характеру.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота

Спілкування

І рівень  ( 3 б.)

  1. Які бувають види спілкування?

а) Справжнє та несправжнє

б) Живе та віртуальне

в) Сварка та суперечка

 

  1. Суперечка - це

а) швидкість вимови елементів усного мовлення: звуків, складів, слів

б) зіткнення різних позицій і думок, у якому кожна сторона аргументовано захищає

свою позицію і спростовує докази інших

в) один із видів сучасного гармонійного спілкування

 

  1. Що належить до позамовних (невербальних) засобів спілкування?

а) інтонація, слова, жести

б) слова, міміка, жести

в) інтонація, міміка, жести

ІІ рівень (2 б)

  1. Установіть відповідність  

 

1. Маніпуляція

А. Судження, викликане запитанням

2. Інтонація

Б. Конфлікт, суперечність між людьми, що призводить до погіршення стосунків

3. Відповідь

В. Дії людей, спрямовані на почуття і поведінку інших людей, заради отримання бажаного

4. Мовний етикет

Г. Сукупність мелодики, ритму, темпу, наголосу

5.Сварка

 


ІІІ рівень (4 б)

 

1.  Дайте відповіді на питання:   

Яка різниця між адресатом й адресантом?

Чим відрізняється гармонійне спілкування від ефективного спілкування?

 

ІV рівень

 

Скласти діалог на тему «Що корисніше для людини: фрукти чи овочі?», вживаючи аргументи й етикетні формули

 

 

docx
Додано
5 березня
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку