Діагностувальна робота. Списування.

Про матеріал
Тексти для списування із завданням. Повторення правил щодо списування текстів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

3 клас. Списування(перевірніроботи)

Номер слайду 2

Як списати речення з друкованого зразка. Прочитай речення та повтори його. Підкресли в реченні орфограми. Пиши з пам’яті, диктуючи собі за складами позначаючи в кожному слові наголошений склад. Прочитай написане за складами, перевіряючи чи не пропустив ти літеру. Підкресли орфограми. Перевір, чи всі орфограми ти написав правильно, порівнюючи свій запис із зразком.  Пригадайте правила списування.

Номер слайду 3

Ростуть біля криниці дві берези. Радують веселою пісенькою птахи. Однієї ночі стало холодно. На траві заблищали білі цяточки льоду. Прийшла до берізок осінь. Принесла їм золоті стрічки. Зійшло сонечко, розтопило цяточки льоду. Подивилося сонце на берези та не впізнало їх. У зелених косах – золоті стрічки. Підкресли головні слова у четвертому реченні. Визнач і запиши тип тексту. Добери антоніми до поданих слів: Зійшло - …, день - …, білі - …. Запиши слово стрічки і склади його звукову схему. Якими словами можна замінити слово береза, щоб уникнути повторень?Береза - …Золоті стрічки. Завдання до тексту

Номер слайду 4

Радісна, гомінка і пахуча весна. Дзвінко співають птахи. Теплий вітер пробігає у верховітті. З’явилися паростки молодої трави. Голубими та білими пролісками вкрилися галявинки. Вилетіли із зимового притулку перші джмелі. Ліс одягається в зелене вбрання. Скоро зацвіте на узліссі черемха. Защебечуть дзвінкоголосі солов’ї. Прилетять і закують зозулі. Гарна, радісна, весела весна в лісі! (55 слів) Завдання. Перепишіть третє речення і підкресліть головні члени . Визнач і запиши тип тексту. Добери антоніми до слів: Білими - …, теплий - … . Запиши слово летіти, і змініть його за часами. Летіти - … , … , …. Запиши міркування, використовуючи слова з тексту. Красива весна у лісі, тому що …… . Весна у лісі

Номер слайду 5

Хотілося м(и,е)ні літо побачити, яке воно. Дідусь обіцяв показати. Цілими днями я ходив сам не свій, коли це вже дід мені літо покаже? Та ось одного разу він сказав зб(е,и)ратися. Вирушили тією дорогою, що веде до поля. Яку ж красу я побачив! Тут і жовтоголові соняхи, й золотоволоса кукурудза, й куч(и,е)рявий зел(и,е)ний горох, і біла гречка, й море золотавої пшениці. Так ось яке воно, літо. Прочитай та перепиши текст. Доберіть заголовок. Відгадай загадку із відгадкою склади своє речення. Стоїть півень на току у червонім ковпаку. Скласти звукову модель слів: дідусь, пшениця, літо,поле.

Номер слайду 6

Два метелики  Над зеленим лугом літали два метелики. Один білий, другий червоний. Зустрілися, сіли на листочку та й хваляться. Білий метелик каже: -Мої крильця красивіші, бо я схожий на білу хмаринку, а червоний метелик і собі хвалиться:-Ні, мої крильця красивіші, бо я схожий на сонце. Настала ніч. Обидва метелики посіріли. Завдання до тексту. Підкресли головні слова у першому реченні. Знайди діалог у тексті. Визнач і запиши тип тексту. Добери антоніми до поданих слів: Білий - …, ніч - …, сіли - …. Запиши слово крильця і склади його звукову схему.

Номер слайду 7

Спишіть текст. Встав пропущені букви, розкрий дужки. У виділених реченнях підкресли підмет і присудок. Розбери слова за будовою. Зроби звуко-буквений аналіз слів. Завдання до тексту. Кобзар. Кобзар. Шевченко був славетним поетом і художником. Він писав щиро правдиво чесно. Мав красивий голос знав багато народних пісень. Він любив кобзарів бандуристів. І сам грав на кобзі й скрипці. Тільки жи__я (в)н__го було ва(ш,ж)ке. Рано зал_шився сиротою. (Не)мав власного кутка. Але з кобзою (не)ро(з,с)лучався. З кобзою завжди одведе душу. В_лику силу духу він мав. (Т,т)арас (Г,г)ригорович і свою книгу назвав „Кобзар”.

Номер слайду 8

Завдання до тексту. Спишіть текст. Встав пропущені букви, розкрий дужки. У виділених реченнях підкресли підмет і присудок. Розбери слова за будовою. Зроби звуко-буквений аналіз слів. Вос_ни. Майже зовсім (не)виход_ть з-за хмар гуляти сонце. Тягну(ц,тьс)я сірі, похмурі дні. Ночами (під)крадаю(ц,тьс)я (за)моро(с,з)ки, (про)кладають шлях заметілям. Скоро в повітрі закружляють білі сніжинки. Он і снігурі поприлітали. Повсідалися ч_рвоногруді на ясені і лущ(а,я)ть насі__я. Калина й собі вихваля_ться ч_рвоними ягі(д,т)ками серед бе(з,с)листого гі(л,лл)я. З усіх кущів і д_рев опало лис_тя. І л_жить тепер воно жовтим килимом, щоб краще зігріти і землю, і рослини, що вже засинають, заколисані холодом.

Номер слайду 9

Соняшник. На городі багато в_ликих яскравих голівок. То соняшники. Особливо гарні вони на світанку. Йдеш ст_жиною і милу_шся їхн__ю красою. Прих(е,и)ля(є,ї)ш (до)себе один соняшник. А він весь омитий чистою вранішн__ю росою. Соняшник завжди повернений голівкою до сонця. Кожну рослину сонечко обдаровує т_плом і ласкою. Сто_ш на полі, зачарований золотою нивою. І ніби багато мален_ких сонць (по)сміхнулись тобі теплою усмішкою. Завдання до тексту. Спишіть текст. Встав пропущені букви, розкрий дужки. У виділених реченнях підкресли підмет і присудок. Розбери слова за будовою. Зроби звуко-буквений аналіз слів.

Номер слайду 10

Лелеки. Біля Миколчиного будинку росло в_соке дер_во. На н__му влаштували гніздо л_леки. Миколка любив спостерігати за красивими птахами. Спочатку л_лека с_діла у гнізді — насиджувала яйця. Потім вилупились пташенята. Миколка бачив, як батьки турбувалися (про)них.(Що)дня л_леки літали (на)болото ловили там жаб вужів і пр_носили сво_м пташенятам. А в_чорами птахи стояли (на)краю гнізда. Завдання до тексту. Спишіть текст. Встав пропущені букви, розкрий дужки. У виділених реченнях підкресли підмет і присудок. Розбери слова за будовою. Зроби звуко-буквений аналіз слів.

Номер слайду 11

Сніг іде. З_мля стала тв_рдою, як камінь. Калюжі позам_рзали. Сонечко світило але вже (не)гріло. Пішов сніжок. Таня (ви)бігла на подвір_я. Сніжинки л_тіли до з_млі кружляли над д_ревами. Таня ро(з,с)глядала сніжинки на долон_ці. Коли вони л_тіли, були, наче пух. Прид_вилася ближче — як зірочки. Таня (не)устигла їх ро(з,с)дивитися — сніжинки ро(з,с)танули від т_пла. Спишіть текст. Встав пропущені букви, розкрий дужки. У виділених реченнях підкресли підмет і присудок. Розбери слова за будовою. Зроби звуко-буквений аналіз слів.

Номер слайду 12

Україна. Широко простяглася з_мля нашої (У,у)країни. В_личезні її бага(ц,тс)тва. Від краю до краю на її просторах буйно колоси(ц,тьс)я золотиста пш_ниця з_л_ніють бе_межні поля цукрових буряків. Любо вітають нас золотими шапками стрункі соняшники в_сока зел_нь пишної кукуру(з,дз)_и. На ст_пових просторах випасаю(ц,тьс)я в_ликі стада худоби. Запашні сади оточують наші міста і села. Бл_скучі рейки залізниць густою сіткою вкривають землі (У,у)країни. Багато на (У,у)країні заводів фабрик ел_ктростанцій Спишіть текст. Встав пропущені букви, розкрий дужки. У виділених реченнях підкресли підмет і присудок. Розбери слова за будовою. Зроби звуко-буквений аналіз слів.

pptx
Додано
6 лютого
Переглядів
224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку