Діагностувальна робота.
Списування
_____________________________________
Рідкісна гостя.
Діти жили (в)селі недалеко від лісу. На узлі..(с/сс)і під ялинкою вони (в)лаштували пташину їдальню. Гілки ялини захищали годівницю від завірюхи. Їжу для птахів діти готували з ос..(е/и)ні. С..(ьо/о)годні діти йшли вузькою сте(ж/ш)иною відвідати друзів. На скатертині снігу видно лисячі, пташині сліди. (У)будиночку вже снідала синиця. З гу(шч/щ)авини лісу л..(е/и)тіла (до)годівниці зграйка щиглів. Раптом на верхівці ялини (з)..явилася білка. Звір..( ’я /я)тко огляділося навкруги і стрибнуло на пташиний будиночок. Рідкісна гостя вправно стала об..їдати ягідки (з)горобини.
За Борисом Грінченком
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Чоловічий рід Жіночий рід Середній рід
___________________ ____________________ ____________________
___________________ ____________________ ____________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оціни свою роботу
Мені все вдалося |
Мені знадобилася допомога |
Мені ще варто попрацювати |
|
|
|
Оцінювання результатів діагностичної роботи
№ |
Результат навчання |
Завдання |
Рівні (В.Д.С.П) |
3 |
пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане |
2 |
|
4 |
досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
1, 3, 4, 5 |
|