Діагностувальна робота. Списування. Рідкісна гостя. 4 клас. 1 семестр.

Про матеріал
Завдання діагностувальної рооботи дозволить перевірити орфографічну та пунктуаційну грамотність учнів, швидкість письма, культуру оформлення роботи, поєднання літер, нахилу, розміру, форми; розвивати уважність, спостережливість; виховувати охайність.
Перегляд файлу

Діагностувальна  робота.

 

Списування

  1. Прочитай текст. Встав пропущені букви.

_____________________________________

Рідкісна гостя.

        Діти жили  (в)селі недалеко від лісу. На узлі..(с/сс)і  під  ялинкою  вони (в)лаштували  пташину  їдальню.  Гілки  ялини захищали  годівницю від завірюхи. Їжу для   птахів  діти  готували  з  ос..(е/и)ні.  С..(ьо/о)годні   діти  йшли   вузькою сте(ж/ш)иною  відвідати  друзів. На скатертині  снігу  видно  лисячі,  пташині  сліди.  (У)будиночку  вже  снідала  синиця. З  гу(шч/щ)авини   лісу  л..(е/и)тіла  (до)годівниці  зграйка  щиглів.  Раптом  на  верхівці  ялини   (з)..явилася білка. Звір..( ’я /я)тко  огляділося  навкруги  і  стрибнуло  на  пташиний  будиночок.  Рідкісна  гостя  вправно  стала  об..їдати  ягідки (з)горобини. 

За Борисом Грінченком

 

  1. Спиши текст, розкриваючи дужки і вставляючи відповідні букви. Друге речення розділи на слова, вставляючи розділові знаки.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Випиши із тексту словосполучення, які вжито в переносному значенні.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Випиши із тексту по два іменники.

Чоловічий рід                                   Жіночий рід                                     Середній рід

___________________               ____________________               ____________________

___________________               ____________________               ____________________

  1. До слова вітер добери спільнокореневі іменники. Познач корінь.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 Оціни свою роботу

Мені все вдалося

Мені знадобилася допомога

Мені ще варто попрацювати

 

 

 

 

Оцінювання результатів діагностичної роботи

Результат навчання

Завдання

Рівні

(В.Д.С.П)

3

пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане

2

 

4

досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

1, 3, 4, 5

 

 

 

docx
Додано
14 грудня 2024
Переглядів
672
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку