Діагностувальна робота № 4
з математики
Тема. Додавання та віднімання двоцифрових чисел.
1 варіант
Прізвише, ім’я __________________ Дата__________
А) Суму чисел 17 і 8 зменшити на 7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Б) Різницю чисел 16 і 4 збільшити на 10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В) 54 зменшити на суму чисел 7 і 7
Оленка посадила 32 тюльпани, а ромашок - на 7 менше. Скільки всього квітів посадила Оленка?
37 + 28= |
62-(35+5)= |
|
|
81 – 36= |
36-20+7= |
|
|
1 дм 4 см = …см
6 дм 3 см = …см
9+22 70 80 70+25
56 57+4 95-11 63
Самоаналіз |
Познач ✔ : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
|
|
||
Вчитель
|
|
№ завдання |
ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАВДАНЬ РОБОТИ ТА ЗОР |
Формується |
1,3,6,4 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа. |
|
1,3 |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел. |
|
1 |
Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення. |
|
2 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок. |
|
5 |
Розпізнає, зображує геометричні фігури. |
|
5 |
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання |
|
Діагностувальна робота № 4
з математики
Тема. Додавання та віднімання двоцифрових чисел.
2 варіант
Прізвише, ім’я __________________ Дата__________
А) Суму чисел 17 і 8 зменшити на 7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Б) Різницю чисел 16 і 4 збільшити на 10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В) 54 зменшити на суму чисел 7 і 7
Сергійко виростив 27 білих кроликів, а сірих — на 8 менше. Скільки всього кроликів виростив Сергійко?
47 + 25= |
82 - (45 + 5)= |
|
|
51 – 26= |
|
|
|
2 дм 9 см = …см
7 дм 4 см = …см
1 дм 6 см = …см
9+22 70 80 70+25
64 57+4 95-10 63
Самоаналіз |
Познач ✔ : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
|
|
||
Вчитель
|
|
№ завдання |
ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАВДАНЬ РОБОТИ ТА ЗОР |
Формується |
1,3,4,6 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа. |
|
1,3 |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел. |
|
1 |
Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення. |
|
2 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок. |
|
5 |
Розпізнає, зображує геометричні фігури. |
|
5 |
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання |
|