Діагностувальна робота 2 клас
Тема «Дієслово»
І варіант
1. Слова — назви дій предметів — це
А. Іменник.
Б. Прикметник.
В. Дієслово.
2. Дієслова відповідають на питання.
А. Хто? Що?
Б. Що робив? Що роблю? Що буду робити?
В. Який? Яка? Яке? Які?
3. Вибери рядок, в якому лише слова — назви дій предметів.
А. Малювати, читати, писати.
Б. Малювати, читання, письмо.
В. Малювання, читати, писати.
4. До поданих дієслів добери протилежні за значенням слова.
Радіти - ... ,
сміятися - ... ,
говорити - ... ,
будувати - ... .
5. Розподіли слова у відповідні стовпчики. Запиши.
Літати, хлопчик, кидати, діти, мама, чудовий, щасливий, дивитися, зелений.
Хто? Який? Що робити?
6. Спиши прислів’я. Підкресли (двома лініями) слова — назви дій.
Друг плаче, недруг сміється.
Гору руйнує вітер, людську дружбу — слово.
Вчора браталися, нині розсталися.
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
Діагностувальна робота 2 клас
Тема «Дієслово»
ІІ варіант
1. Слова — назви дій предметів — це
А. Дієслово.
Б. Іменник.
В. Прикметник.
2. Дієслова відповідають на питання.
А. Який? Яка? Яке? Які?
Б. Що робив? Що роблю? Що буду робити?
В. Хто? Що?
3. Вибери рядок, в я якому лише слова – назви дій предметів.
А. Сонце, пташка, білий.
Б. Летить, падає, світить.
В. Червоний, дощ, яскравий.
4. До поданих дієслів добери протилежні за значенням слова.
Купувати - … ,
сумувати - … ,
хвалити – … ,
плакати - … .
5. Розподіли слова у відповідні стовпчики. Запиши.
Малювати, діти, читати, дівчинка, сміливий , блакитний, співати, веселий, зайчик .
Хто? Який? Що робити?
6. Спиши прислів’я. Підкресли (двома лініями) слова — назви дій.
Хто мови своєї цурається, хай сам себе стидається.
Не кидай слова на вітер.
Говорити легко, робити важко.
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|