Діагностувальна робота тема "Дієслово"

Про матеріал
Діагностувальна робота з теми "Дієслово" 2 клас НУШ. Розроблена на 2 варіанти.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота 2 клас

Тема «Дієслово»

І варіант

1. Слова — назви дій предметів — це

А. Іменник.

Б. Прикметник.

В. Дієслово.

2. Дієслова відповідають на питання.

А. Хто? Що?

Б. Що робив? Що роблю? Що буду робити?

В. Який? Яка? Яке? Які?

3. Вибери рядок, в якому лише слова — назви дій предметів.

А. Малювати, читати, писати.

Б. Малювати, читання, письмо.

В. Малювання, читати, писати.

4. До поданих дієслів добери протилежні за значенням слова.

Радіти - ... ,

сміятися - ... ,

говорити - ... ,

будувати - ... .

5. Розподіли слова у відповідні стовпчики. Запиши.

Літати, хлопчик, кидати, діти, мама, чудовий, щасливий, дивитися, зелений.

Хто?                  Який?                 Що робити?

6. Спиши прислів’я. Підкресли (двома лініями) слова — назви дій.

Друг плаче, недруг сміється.

Гору руйнує вітер, людську дружбу — слово.

Вчора браталися, нині розсталися.

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота  2 клас

Тема «Дієслово»

ІІ варіант

1. Слова — назви дій предметів — це

А. Дієслово.

Б. Іменник.

В. Прикметник.

2. Дієслова відповідають на питання.

А. Який? Яка? Яке? Які?

Б. Що робив? Що роблю? Що буду робити?

В. Хто? Що?

3. Вибери рядок, в я якому лише слова – назви дій предметів.

А. Сонце, пташка, білий.

Б.  Летить, падає, світить.

В.  Червоний, дощ, яскравий.

4. До поданих дієслів добери протилежні за значенням слова.

Купувати - … ,                              

сумувати - … ,

хвалити – … ,

плакати - … .

5. Розподіли слова у відповідні стовпчики. Запиши.

Малювати, діти, читати, дівчинка, сміливий , блакитний, співати, веселий, зайчик .

Хто?                  Який?                 Що робити?

6. Спиши прислів’я. Підкресли (двома лініями) слова — назви дій.

Хто мови своєї цурається, хай сам себе стидається.

Не кидай слова на вітер.

Говорити легко, робити важко.

 

  Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 листопада 2023
Переглядів
172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку